Oldalak

2010. szeptember 30., csütörtök

Helyzetjelentés

Molly állapota nem romlott a kullancs nélkül.. Meglehet nyugodni, márha valakit érdekel(: Én nagyon boldog voltam mikor láttam hogy majdnem begyógyult a gyulladása. Ma is csodásan teljesitett. És elkezdtük tanulni az Apportot. Néhány jó tanácsot felhasználva krisztitöl { beagle-power.blogspot.com } . Ma nagyon ügyi volt. Rámutattam a labdára mondtam hogy hozza ide és lám, hozta is. És ha eldobtam neki, vissza is hozta. Ezt kétszer játszottam el vele, merthogy akkor hagyom abba amikor még élvezi. Ugyanez a gyakorlással is. Megtanulta a szégyelld magad trükköt. És irtó cukii. Ha ilyen ügyi lessz, és az idő jobbra fordult felveszem egybe. Jaaa amúgy fellett véve néhány trükk de nem jó az én gépem, úgyhogy nem tudom összeszerkeszteni:/ Még képet se tudok így hozni :S Mindennap viszem sétálni, de ma nem vitttem mert egyszerüen fáradt voltam. Ma gyakoroltunk meg labdáztunk meg ilyenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése