Oldalak

2010. szeptember 6., hétfő

Fürdés

Húú ma nagyon rossz idő volt/van. Csak egyszer gyakoroltunk, és nemis voltunk Mollyval a legjobb formában. Amugy tegnap két trükköt tanult meg Molly csak nemakartam még egy negyedik bejegyzést irni:) Feltud ugrani a székre, s mesziröl is beküldöm. És a cipős doboz tetejét is letdja szuednni. nagyon cuki:) Belefogtam egy tényleg nehéz uj trükkbe. Ez a Tolatásos "körbe". vagyis tolatva megy körbe körülöttem. Ezután majd a lábszlalomot akarom megtaitani tolatva. Az ölembe ugrás még mindig csiszolásra szurul és a kúszás is. A Tolat meg egyre szebben megy. Bár nehéz ilyeneket most megmondani, mert ma egyáltalán nem voltunk formában. Egésznap esős volt az idő meg ilyenek. Molly már vagy 3 napja nemis volt sétálni:/ Képek vannak, de még nemjó a gépem ugyhogy nem teszem fel. Viszont talán holnap már lesz egerem:) És sikerült felvenni a kapcsolatót Dórival. Őis dogdancingel és agilityzik. is??. Ő már versenyszerűen "is". Sok jó tanácsot adott és tökjó fej:) és kérdeztem az agilitytábor miatt. Adott linket meg mesélt egy kicsit. Azthiszem, jövőre megyek. Megemlitettem anyáéknak, és semmi negativumot nem mondtak róla, avgyis benne vannak:D Nem olcsó muulatság, de megnéztem egy videót, és biztosan jó volt a hangulat, nameg a tudat hogy egy hétig csupa kutyásal vagy "bezárva". És a tábotr egy tó területén van, igy a kutyák gazdáknak is lehetőségük van fürdeni. Este reggel agility. Napközben kutyás ügyeségi játékok. Éjszakai agility meg minden jó:) Már nagyon várom. Remélem jövőre is lessz ilyen tábor, mert akkor énleszek az első jelentkező:D Talán ennyi elég is volt belőlem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése