Oldalak

2010. szeptember 10., péntek

Minden:)

Aztaa... nemis tudom hol kezdjem. Talán a legelején.Hát kegyetlenül szar az idő, sajnos napok óta esik. ma már hajnali 6tól esik és megse ált. vasárnapra talán jólesz az idő. molynak bent elkezdtemtanitani a lábszlalomozosát hátrfele. Azthittem sokkal nehezebb lessz, de kellemesen csalódtam. hamar rájött. Mg mindig nem hiszem el hogy ennyire gyorsan tanul. és ha aztis beleszámitom hogy egésznap nemis volt kint és rossz idő volt, megogy bent nemtudunk normálisan gyakorolni, maximálisan teljesitett:). Aztán megtalátam az ideális hejünket ami gyalog 40 percre van. vagyis nemtudom igazábol. Az aranyosivölgy:) ott van liget(rét) meg  erdő szóval most nagyon boldog vagyok, gondolhatjátok:) talán hetente kéthetente sikerül majd kijárnom oda:) De jelen pillanatban anak is örül ha egyszer már jó idő lenne. Elkezdtem szerkeszteni a videót, de sok elem nincsen még felvéve, ugyhogy ez még egy kicsit várni fog, legalább vasárnapig, avgy amikor jó idő lessz. Hoztam képeket, amikor videókat feltöltöttem, rájöttem hogy vannak kpek amiket (talán) még felse tettem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése