Oldalak

2010. szeptember 16., csütörtök

Lustaság

hajj nemrég elkapott atavaszi lustaság- avagy áradság, de injkább lustaság-.Mollyn mintha lenne egykis plussz. Bár próbáljuk leadni. A klikkerezés egyre jobban megy. Már igyel hogyha klikkerezek, és a szemonatkusos résznél is a haladás utra tértünk. Ugyhogy most ugy igazán uj trükkköt nemis tanitok neki. csak azokat emiket eddig tudo, ésamik tanulótérbenvannak. Bár ma tanult egy új trükkö, de nem tudja teljesen, és egészen véletlen az egész. Felvolt téve a radiátorra Molly kajástálja, őmeg odamegy és leveszi úgy, hogy egyszem táp se esett ki belüle. én scak lestem. Bár nemis volt benne sok. Másodszorra már leejtette, dew má szinte tudja is.olyan kis cki:) Önkiszolgáló. Voltunk sétáltatni és sétáltattam egymásik westiet is Fidót. Teljesen bepörgött Molly a játszón, és olyan köröket irt len, hogy csak lestem. Mint a duracellnyuszi, olyanvolt:)
Néhány kép:, mert rég hoztam:
















































Punnyadás (:





























Séta közben egy "gáton" XD
kb volt vagy 2-3 m magas >_>











Roni-val:)




A drága jó klikerünk, és Tomicicc lábai (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése