Oldalak

2010. szeptember 4., szombat

Minden egybe :D

Végre hétvége van. Belegondolni is rossz hogy csak ezvolt az első hét a suliban, és ilyen hosszú volt o.O Pedig még van 177 tanitási nap. M1. Ma már reggel gyakoroltam Mollyval. Borzasztóan gyorsan végrehajtotta a trüköket. Ezis rövid volt. Akkor hagytam abba amikor a toppon volt, nagy dicséret, és eldobtam a labdát párszor neki. Haladunk, az már biztos. A Döntés olyan aranyiosan csinálja. Kis cuki. És egynap alatt megtanulta. Ha lesz majd olyan hinta avgy libikóka, tudjátok ami az agilkityben van, majd azt kezdem tanitani neki. Addig megint valami uj trükkk. Ja és ma Molly annyira okos volt. A labda tőlünk kb 3 méterre volt, én rámutattam hogy hozza vissza, és csodák csodájára idehozta. Aztihhtem megfalom. Jaa és a gyakorlás előtt még megtisztitottuk Moly fülét anyával. Igazábol semmi gond nemvolt türte meg minden, annyi hogy morgott. Szerintem bizsergett neki vagy nemtudom. Erröl jut eszembe. Köszönöm az istennek hogy nekem iylen kutyám lehet, aki nem lenne képes megharapni avgy morogni rám. Egyik barátnőmnek vannak gondjai az állitólagos "westie"-jével ( husszú történet de megosztom: A kutyája vagy fullhibás vgy bichon-westie. Nekem nincsen ezzel problémám mert cuki. De őőőőőm... attol hogy nem ugynéz ki mint egy westie, nekem ne hazudja azt hogy azért ilyen az ővé merthogy a westienek két szörtipusa van. Tenyésztöktöl érdeklődtem ezt meg, és mindenki aztmondta hogy nemigaz. Szóval Kópé(ez a neve:)) olyan westie akinek gondör a szőre. Önmagában semmi baj ezzel. De az egész testalkata olyan mint egy havanese-é. A feje sem hasonlit a westiéhez, talán egy picit az orra. És a füle sem áll fel).Lényeg a lényeg, hogy látszik hogy kezdők. A kutyája, nem tekinti a gazdáját falkavezérnek, és ez megis mutatkozik. Mondjuk ők már ott elrontották hogy az elejétöl fogva még a kertbe is pórázzal vittékj ki, igy nemcsodálom hogy a behuivás nemm megy. De a kutyát nem lehe motiválni. vagyis semmi. Arra nemtudták megtanitani hogy fekszik. Mert nem figyel. És a házon belül sem megy 100-ra a behivás. Jó nemaztmondom, egy tündér az a kutya, főleg hogy fülig szerelmes Mollyba, ami szerintem kölcsönös :). De nekem inkább a gazdájával van gond. Próbáltm neki tanácsokat adni éssatöbbi de egyik fülén be másikon ki. Aztis mondtam neki hogy azlenne a legjobb ha legaalább a behivás menne, és a rangsor is megfelelő lenne. Mert a kutya sosem volt szabadon. Én mondtam neki hogy a westie vadászkutya, kell neki a szabadság, egy rét vagy valami. Nemkell hogy naponta levigye de hetente legalább kétszer. és ha ez nem elsz igy, pár éves korában idegrendszeri problémákkal küzd majd, és az a sok energia ami a kutyában van, a csontjaira izületeire megy majd. Pont mint az előbb, ez is, egyik fülén be másikon ki. Én csak a kutyát sjnálom. Konkrétan nincsen vele olyan angy baj. Szeretik sétáltatsáj babusgatják meg minden. DE könyörgöm, ő nem egy csivava . Sőt, még annak is kéne a szabadság, minden kutyának. Manapság már láttam, hogy néha a kutya szabadon van  a kertben, ez a minimum mondjuk. Na mindegy, majd meglátjuk kinek lessz igaza 2-3 év mulva. Egyébként tényleg szép kutya meg cuki meg minden, mondtam is, de akkoris sjanálom, mert szinte látom, ahogyan 4 évesen havonta fogják az orvost látogatni. Ez a probléma is az egyik oka annak, hogy manapság sokkal gyakrabban járnak orvoshoz a gazdik. Remélem nemleszek énis a sorban. Szerintem mondjuk Mollynak egézen jó élete van, nem a túlsok önbizalom bezsél belőlem, de tényleg minden a hején van. Mindennap lefárasztom fizikailag meg agyilag, és nemugykell érteni hogy megeröltetem. Márkás tápot kap, ezenkivül pedigree denastiket meg markiest. De aztis bevallom hogy énis követek el hibákat. Egyik ezekközül az hogy az ágyamon alszik . Bár nemlátom értelmét miért kéne h lent aludjon. És mondjuk nem mindig van ágyon. És talán azse jó, ha a kuztyám sokat lépcsőzik, márpedig ez igy van. De nemnagyon tudom megakadájozni. Jujj azthiszm egyenlőre ennyi, sjanálom hogy itt regéltem nektek, bár azon is csoálkoznék, ha olvassa a hülyeségeinket valaki:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése