Oldalak

2010. szeptember 19., vasárnap

Minden egyszerre

nem tudom mikor írtam utoljára. Tegnap Mollyval mozgalmas napunk volt. Reggel tettünk egy sétát. Délután gyakoroltunk.Utána elmentem vele biciklizni, mondanom sem kel hogy hulla fáradt volt. De este még elvittem sétálni Fidóval.Annyit futottak  meg minden:) A klikker tökjó megy Mollnak, már figyel amikor klikkerezek:) A gyakorlások is megyegetnek, lassacskán de egyre jobban élvezi. Vagyis még nem annyira, de remélem kezd majd javulni:)  Mert nem nagyon élvezi a gyakorlást. De most már változatosabb lesz a jutalomfalatja is . Rövidebbek a gyakorlások, csak azokat kérem tőle amiket szeret csinálni (: Ma is vittem biciklizni, és sétálni is. Meg játszottam vele az úton. Azért mozgatom ennyit, mert nem akarom hogy elhízzon, és talán van rajta egy kicsi +, de lehet hogy csak én latom így. Persze nem kell azt hinni hogy terhelem a kutyát meg ilyenek. Addig csináljuk amíg őis élvezi(: Bár ha tényleg addig sétálnánk meg futnánk meg ilyenek, akkor talán még mais az utcán lennénk. Új trükköt nem nagyon tanítok neki. Talán a szégyelld magadat, de azt ma nem vettük át. A tolatós szlalom viszont igen jól megy. a szlalom rudakat már olyan régen állítottam fel. Már felse teszem, megvárom míg lenyírja apa a füvet, mert akkor úgyis kivenné ._."
Szerdától vasárnapig apáék Németbe mennek a sör fesztiválra meg estébé szóval tökjó lesz. Aztán ma Pattival megbeszéltük hogy jövőre megyünk Szarvasra agilitytáborba. persze ez nem biztos, de ettől én beleéltem magam. Mondjuk engem elengednek -talán- de ha jön paty is akkor szerintem sátorban leszünk, mert neki Fifi nem szobatiszta { meg gondolom nincsen hozzászokva a bennalváshoz }. Ha nem jön akkor meg én fa házba megyek szerintem. De az se biztos hogy megyek, csak én iszok előre a medve bőrére :D


{nemtudommiért 2004 a dátum a képen. Ezt haggyátok figyelmenkívülxd. Amugy ma készüt a játszón. Új trükk hogy a homokozóban arra az asztalra felugrik(előte a székre és onnan fel)) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése