Oldalak

2010. szeptember 9., csütörtök

1 rajz, blog

Hát tegnap nem blogoltam ha jólemlékszem, de nennek nincsis különösebb oka. Egyszerüen nemtudom,nemvoltkedvem. Elég érdekes volt két kutyával sétálni:) Egy fekete puli és egy westie:) Megkellhogy mondjam, egy csoppet westie beütése van tappancsnak. nem külsőleg. De felleltem bene azt a tulajdonásog ami mollyban -és ált a westiekben- megvan. Hogy többet ugat a kelleténél. ma már nem ugat Molly a sétákon. Viszont tappancs mndent és mindenkit ugatott. Ez megnehezitette a sétát. namindegy. remélem holnap szebben sétál majd. Ha nem aor külön sétáltatom őket:)Képeket amjd hozok:)Molly uj trükköt tanuL:) A hátamrra ugrást. Már odáig eljutottunk hogy a hasamra fekszek és úgy parancsszóra a hátamra mászik:) És a ztrükkös videó már elkészül félig. Márcsak 15 elemet kell felvennem. Sokat azért töröltem ki mert a naptól beéget:)

És még anno rajzoltam egy képet,egyik bnőmnek de azóta végülis nem beszélünk meg nemis találkoztunk/unk szóvalbeteszem ide nektek:)
Megjegyzés: Nem a rajzolásomról vagyok hires. és ha valaki akár órákig képes elnézegetni a képet, akkor talán feleli benne, hogy mintha egy pict tacskó formája lenne. De lehet hogy én vagyok elfogult:D A dátum elég érdkees, mert van amejik képen kiadja hogy 2010 és satöbbi, ezen nem. Mondjuk Mollynak a képeinke a felén ez a dátum van. Mióta is akaroik én uj fénylpező?:DXD Talánm karácsonyra kapok egyet. Az egyik lényeg az az, hogy ne tegye bele bazi nagy számokkal, rikitósárga szinnel a dátumot, ami egyébként nemisjóXDmindegy, elrétrem a tágytól:
Egyszer majd Mollyt is lerajzolom, ha eljön annak az ideje:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése