Oldalak

2010. szeptember 11., szombat

WoW

Ez nem egy nagy blog, de azért irok, mert ma Molly gyönyörűen teljesitett:D Már fél nyolctól fentvagyok, és unatkoztam, és mivel senki sincs itthon, és rossz az idő, igy ugygondoltam gyakorlok egyet Mollyval. nagyon bepörgött, és nagyon örültem neki:) Ééééééésssss........ Mollynak sikerült a hátamra ugrást( gugolok őmeg hátamra ugrik). Először azthittem, csak véletlenül csinálta. De utána kértem tőle még 2x és megis csinálta. Megáll az eszem o_O. Iszonyatosan gyorsan tanul. Ennek annyira örülök. Aztán a tolatós lábszlalom? Azis ment. Na persze nem ugy mnt a proofiknak. Már az első lépést simán megcsinálja. Tehát a jobb oldalamról már tud egy et hátra szlalomozni. A másik oldalról még nemmeg ilyen simán. 2x megcsinálta és abbais hagytam. Ugy mint az ugrásnál. Amikor a legjobban megy neki, abbahagyom. Ha délutánra lenne olyan mázlim, és kisütne a nap, akkor felvenném a nmaradék trükköt:) Meghát  tartozok mollyvak vagy másfél óra sétálással.  Imádkozom hogy holnap legyen jó az idő, mert akor felmegyek Molyval a hegyre:)Vagy a völgybe, bár az még kétséges mert egyedül tuti nem megyek, elhivom az egyik barátnőmet, és ha jóidőlesz és őis bennevan akkor megyek .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése