Oldalak

2010. szeptember 14., kedd

Klikker

húú ma végre eljutottam odáig hogy elmegyek és megveszem a klikkert. Eleinte attol féltem hogy nemis lessz:D erre meg ráadásul olyat  kaptam( 650ft volt amugy) hogy lehet halkitani meg hanositani. és csont alakja ven meg sárga. Szerintem szép.Molly olyan közömbös vele. Már elkezdtem a kondicionálást vagy mit. Nemnagyon megy. vagyis a szemkontaktus. Egyszerüen nem néz a szemembe. nem azér mert fél vagy valami. hanem a kaját lesi. mindig scak a két kezemen van a szeme. valaki nemtudna segitenk ezügyben? tanácsra gondoltam:)
Egyébkén a tolatós szlalom nagyon szépen megy neki. Nagyon jó az idő is, most boldo vagy. Ráaásul nemlessz Péntekn iskola. Azt nemtudom miért, nemmondtak pontos okot, scak a nnyit hogy péntek nincs tanítás. Aztűám irtam az Eldoráldó agilitysulinak hogy mikor szoktak edzések leni. Mácsak azért is hogy vane hozzá buzjárat. mert busszal fogok járni, amikor tudok. már annyira várom :) remélem meglehetessz majd oldani:Ö)
Egyébként Molly jól van, és most tök szép a szőre. van pér kép, de most nemvolt kedvem feltenni, majd este felteszem:) Még törit kel tanulnom. Sztán megnt nekiesek a klikkerezésnek. Előtte még olvasok róla. Bár eddig eléggé utánaolvastam,,de biztos ami biztos. Aztmondták sokan , hogy igaz hogy a kutya gyorsabban tanul jobban figyel stb, de nagyon könnyen ellehet rontani. És az ember más hibájáól tanul( a hülye pedig a sajátjából. Élő példa: Anna)
Hétvégén felmegyek molyval a hegyre az erdőbe, avgy fel a dombra vagy még nemtudom. Bár kellenne valahova menni már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése