Oldalak

2010. szeptember 5., vasárnap

Gyulladás

Már irtam nektek hogy Molynak bevan gyulladva a füle. Sajnos semmit nem vákltozott, sőt romlott az állapota. Már pár napja, éjszakánként többször is arra kelek fel hogy rázza a fejét meg vakarózik. Kitisztitottuk a fülét dehát azsem számit soka. Nemtudom mi lesz vele, de ennél többet talán nemis tudunk tenni. Ma vizont gyakoroltam vele, nemvolt a legjobb formájában, de készültek videók is. Megszerkeszteni nemtudom mert nemjó az egerem, öcsém gépént pedig nincsen ilyen program meg képek sem ezen vannak ugyhogy nemtudom milessz. 19.-én lesz a névnapja. Szeretnék venni neii egy (vagy több?) ilyen cuki kendőt a nyakába, csakhát nemtalálok sehol. Meg valami extrainom jutalomfalatot. Miskocon egy ilyen kutyás boltban (talán ebmexx)ben láttam iylen széázdarabos kutyajutalomfalatot. Olyan volt hiogy több izben volt és mint egy rud olyan volt XD. Mondjuk nem csak láttam, mert karácsonyra ilyet kapott és nagyon izlet neki. Holnap ha hatórám lesz (márpedig elvileg igy lesz, bár gyakorlatilag semmi sem biztos) akkor veszek egy klikkert. KJólenne már beszerezni mert mióta akarok klikkerezni vele. Mivel mostmár ideje lessz nehezebb trkkökre lépni, vagyis lépni egy lépcsőfokot. Báér van pár trükk amit megtanitok neki mé, és nemis nehezek, leis irtam az előzző bejegyzésben. Olyan gyatra meg egyhangúm  a blog ha nem teszk be képet, ugyhogy beszurok ide néhány réiképet:)



Ezen a képen a cicánknak kiscicája született, Molly pedig bement a macskakosárba, kifurta az anyamacskát és elfoglalta az anyai hejet:) Dundi (ez a neve, mert ksikorában kis dundi volt, ellenben ma..:D) pedig felméászott a kosár tetejére :D


Ittmár élesben megy a játék:)













Megnyugodva, hogy a kiscicát biztnságban tudhatja:)






Pillanatkép:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése