Oldalak

2010. szeptember 22., szerda

Kicsit túl hangos....

Ma nem sokat tudtam Mollyzny. Konkrétan alig egy órát voltam kint vele. levittem a focipályára és labdáztam vle. DE 2 apport után lese szart. Jött egy scaj aki futott a szomszéd pályán, Mollynak meg benem állt a szája.,  Hol a műfüvesne lévő pasikat ugatta, hol a csajt, hol meg a mesziröl jövő kutyahangokat. Azthittem összkötöm a száját. annyira idegesitett. Szoltam neki, meg minden, de semmi. Eldobom a labdát, lelkesen utánafut, megszagolja, és fut tovább ugatni. Aztán ment el a nő Molly meg megint odarohant és eszeveszettül uaatta. Nemtudom milessz, de az hogy még a pályáyn sem tudok vele nyugisan foglalkozni, azmár fáj. Érdekes hogy a játszótéren senkit nem ugat. Lehet hogy uj neki a pálya, vagy nemtudom, de nagyon kikészitett. Voltaképpen semmit nem csináltunk ott. Molly futott körbe lassacskábk, és kiosztott mindenkit, hogy mindneki mehet el onnan, az az ővé. Anyira beégetett, hogy már fájt. aztán a végén elővettem aklikkert, és rögtön odajött ha klikkeltem. Viszont arra meg nem szoktathatom rá hogy a klikker aztjelenti hogy idejöjjön, ugyhogy nemtudom mi legen. Mostnl mindennap leviszem majd, és hátha leszokik a végtelen ugatásról. Anyáék kimentek németbe, és vasárnap jönnek haza ( Adddig öcsémmel vagyunk itthon, meg a 3 négylábúval), és elvitték a fényképezőgépet, meg a kamerát is, ugyhogy nemtuom micsinálok addig.
Ennmek a blognak se lett sok értelme, de büntudatom lett volna, ha nem irok. (:

1 megjegyzés:

  1. Arra azért figyelj, hogy a klikkert behívásra ne használd, hiszen azzal épp az aktuális cselekvését erősíted meg, szóval ha akkor klikkelsz, mikor ugat, akkor az ugatásért dicséred. Persze ha éppen azt csíped el, mikor nem ugat, az jó, azzal rávezetheted, hogy a csöndet szereted:)

    VálaszTörlés