Oldalak

2010. szeptember 11., szombat

Kicserélték ?

Ma Mollyra nem találok/tam szavakat. Olyan mintha megértené mit kérek tőle. Sok dolgot amit nm tanitottam neki, és kértem tőle, megcsinálta. Többekközött az hogy a lábamra ugrik( erröl még irtam is hogy mennyire nem megy) ma meg szónélkül megcinálta. A hátamra is felugrott ugy, hogy én térdeltem és a kezem is a földön volt, és még vinni is hagyta magát. Aztán bejöttem fele. Elakartam kezdeni tanitanineki a fiók becsukását és szószerint nem kellett tanitani neki, mert magátol becsukta. Igauz hogy scak háromszor gyakorltam el vele, mert ilyen üvegfiókunk van, és megláttam hogy karcos lett ugyhogy elhanyagoltam. Utána jött a szekrény bezárása. Ezis ment elsőre, viszont csak a konyhában. A szobámban nemakarta megcsinálni, de igyis hihetetlenül büszkevagyok rá. Mármár rosszul érzem magam hogy minden blogomban csak "istenítem" ezt a dögöt, és talán 'kicsit' elfogult is vagyok, de szerintem tényleg nagyon kkos. A Tolatós szlalommal is haladunk, de ezzel kicsit lasabban. nemis kel hogy megtanulja nekem 1 hét alatt. és a bicegésbe is belekdtem.- Igaz még tegnap, de ez elfelejtődött. nem uigy csináltam ahogy a "nagy"könyvben megvan irva. hanem egyszerüen álva pacsit kértem tőle. és hivtammagamhoz miközben mentem hátra. 2-3 lépés és jutalomdfalat+ dicséret. Mégcsak 2x gyakoroltuk. Még nem csináljuk olyan gyorsan avgyis nem gyakorlom vele anyira. Majd holnap belekezdek, addig várom hogy megérjen benne. Ha holnapig nem fog esni az eső, akkor felmegyek vele a hegyre, vagy a dombra avgy el a ligetbe. még nemtudom, de azt tudom hogy elkell itthonrol meni:D
(Ez egy régi kép. talán áprilisi. Az első kozmetikája után készült)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése