Oldalak

2010. szeptember 2., csütörtök

1 új trükk. Kiskori fényképek

Ma nagyon jó idő volt. Gyakoroltam is Mollyval. A meghajlás tök jól megy. Meg minden végülis. Nagyon tetszik ahogyan élvezi a gyakszikat. És egy trükköt is tanitottam neki pár perce. a Döntést:) ( "dönt"). Magyarul: Rámutatok egy flakonra, és azt feldönti. Olyan cukin csinálja, és borzasztóan hamar rákjött a trükk nyitjára:) Azu ölembeugrás nem megy teljesen, de mégis csodásan, ha belegondolok hogy ma gyakoroltam vele másodszorra:) Ésésés elmentem Mollyval a játszóra. A libikókára már felmászott magátol. Annyira czki volt. Persze bátoritottam meg lenyomntam a lipit hogy a gumi is behorpadjon, igy könnyebb felmásznia. De nagyon édes. Most nagyon a toppon van Molly:)

Valódi westie vér folyik az ereiben az tuti. Egy biztos, igaz rá az, hogy a kelleténél "kicsit" többet ugat. Sajnos ezzel megpróbálok együtt élni merthát a sors nemhagyot nekem más választást, de végülis tuélem nem. És éjszaka nemis ugat. Imádom, hogy Mollymár az első naptól kezdve átaludta az éjszakákat. Ma ugye voltunk séálni is, megkoronáztuk ezt a gyönyörű időjárást. Rétet ugyan nem találtunk ( de mégcsak egyhejen voltam), Moolly viszont annál inkább átélte vadászösztöneit. Elkezdett ásni egy bokor alat (megint), szerintem békára vadászhatot. És hazafele a keritésen belóül meglátta az egyik nágylábú barátját. Moly olyan szinten bepörgött hogy elkezdett sprintelni a járdás, és alig tudott megállni:) Pedig én már aztjittem, Molly elfáradt. Vannak meglepetések:) És nyakörvel könyebb sltáltatni. Uhgy sétálunk hogy odafele póráznon, vissza pedig póráznélkül. Etz egyenlő azzal, hogy odafele tanitom neki a szép sétát, visszafele gyakorlat van. Nyakörvel könnyebb sétáltatni, mert hha szólok neki és nemjön, és elismétlem 3x olyankor megrántom kicsit a pórázt, hogy ne fájjon neki, de érezze meg, hogy rosszat csinált. Ilyet scak akkor csinálok, amikor egy bokornál képes Molly percekig szagolni. Ezzel önmagában nincsen semmi baj, de kinem állhatom  amikor szólongatom Mollyt, vagy 10szer, és egyik fülén be másikon ki. Ezuen változtatunk. Viszont egy biztos. Moly egy jó utra lépettxD. Most amikor hazafele jöttünk, az utca másik oldalán mindig ugat egy tacskó és Mollynak mindennapossá vált, hogy az én ordibálásom ( XD) ellenére ő átfut az utón és addig visszaem jön mire elnduklok felé. Na ez az, amit ma nem ismételt meg. nagyon boldog lettem ,ám:)

És a tesómék gépén megtaláétam, vagyis benéztem a képekre, és voálá, mindne kép fentvan Molly kiskoráról. vagyis csak a telefonomról. Tehát azok a képek amiket anno feltöltöttem a telómrol, ami aztjelenti hogy a minőségük egynlő a nullával, de kilehet szürni ki/mi van rajta:)
Beteszek ide párat.

Sok kép akkor késuült amikor idekerült, és még koszos filces a szőre. :) Majd teszek fel a gallériába többet is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése