Oldalak

2010. szeptember 1., szerda

13. bejegyzés:) The weather is bad -.-"

sajknálom a tegnapi kimaradást. Talán nemis azért nem iram, mert időm vagy kedvem nem engedte, de egyszerüen eszembe se volt:) Majdnem aztirtam hogy nemtörtént semmi, de ráj9ttem hogy igenis töürtént valami. Molynak elkezdtem tanitani a karombba ugrást. Ésmár majdnem kijelenthetem hogy tudja. Nemgondoltam volna hogy egy ilyen trükköt 1 nap alatt elsajátit. Ma nem száz hogy gyakorlunk mert szar az idő. Nemigaz.. Esik hideg van meg minden. Viszont Molly nagyon boldüggá és büszkévé tett. A meghajlás is megy már, bár ez nehezebb. Ez azkarombaugrás valami fantasztikus, éncsak ámultam bámultam amikor megcsinálta:).

Nemtudom ti hogyvagytok vele, de Molly lassan 13 hónapos lessz, és a mai napig levág nekem egy örömpisit minden eggyes hazajövetelemnél. Legyen az annyi hogy átmegyek a szomszédba meg vissz, vagy a sulibol érek haza. Az örönpisinek akkoris a cipőmön a heje. Ti még kaptök örömpisit a kutyátoktól? x). Auzthiszem ennyi. Majd még leszek:)-talán ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése