Oldalak

2010. szeptember 5., vasárnap

Okos Molly♥

WoW Mollynak4 perc alatt megtanitottam egy új trükköt:9 Na nem egy egetrenmgető trükkröl van szó. Annyi az egész hogy felugrik egy székre. Nemis oylan angy. Viszont 3-5 méterröl simán előreküldüöm, felugratom a székre, és lis tudom ükltetni, illetve feláll. nagyon cukin csinálja. Kétlem hogy az elfogultság beszélne belőlem de kitudja. Mégis olyan boldog vagyok, hogy az utóbbi néhány hétben percek alatt elsajátitotta az uj trükköket. Ez nemis olyan nehéz ,vagyis nem tünik annak. nemvolt az, de az elején nagyon nemtudta mit csináljon. Elöször elkezdte körbejárni a széket, utána átugrotta, de végülis sikerült megmaradnia rajta. De ne gondoljatok angy székre, inkább csak egy kis hokedli, mert tényleg pici.Holnap talán(vagy ma este), megtanitom neki azt hogy pitizzen rajta:)És végülis összeszámoltam az összes trükkjét Mollynak, és ezzel együt 33 trükköt tud. De ebbe bennevannak a parancsszavak( Ül fekszik marad), és az apportot is beleszámoltam. A fogb meg és ereszdel eggyüt. Ugyhogy közelm 30 trükköt tud. Na jó, a Kúszás az az ami nem megy teljesen, de ez szinte scak a hangulattól függ. Ma szerintem felveszem a trükkjeit, és mégsem ilyen dd-s videót teszek fel, hanem egyszeröen a trükköket amiket tud. Vagy még nemis tudom:) Amugy felvan véve pár trükkje, de ahogy visszanéztem, többmitn a fele nemjó, mert sütött a nap, és ilyen nagyon ratyika lett . De majd késődélután.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése