Oldalak

2010. szeptember 26., vasárnap

Koncert, esőő, minden

Huhúúú derégenirtam. Most még képet se tudok hozni, sajnálom. Ma nagyon szar idő van, szerintem Molyval sétálnoi se tudok majd menni. A tegnapról: Tegnap volt Szántón a Szüreti nap(ok) és ugye hát én is kimentem Mollyal. = körül mentem ki, nem tudtam meddig leszek. Volt SugarLoaf koncert, akiket nemis ismertem eddig , meg valami más is . Tegnapelőtt Varga Viktor volt itt, azt mondták, semmiről nem maradtam le. Még jó hogy nem mentem ki.Tegnap végül is éjfélig kint voltam Mollyval. Nagyon jól  tűrte a tömeget, meg amikor elkezdtünk köztük cikázni, mert kiakartam menni a tömegből. Molly végig ott volt mellettem  vagy az ölemben.  Simogatások tucatját kapta. Ma fél tizenkettőkor keltünk fel. Ha eláll az es akkor gyakorlok egyet Mollyval. Most a szégyelld magad-attanitom neki. Na meg a lábhozt, de az igen nehéz. Aztán ha ezeket tudja akkor majd megakarom tanítani neki a táv munkát. Már messziről letudom ültetni fektetni meg felültetni. De ha pl forogot vagy hemperget-et kérek tőle akkor már visszajön és úgy csinálja. nemis tudom mit irjak még le. Jaa. Molynak már igen jól megy a behívás más szagktól. Bár nem mindig, de látszik hogy már kezdi értegetni(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése