Oldalak

2010. szeptember 4., szombat

Séta

Ma elmentem Mollyval sétálni, bár rétet nem találtunk, de elég hosszu sétát tettünk meg, póráz nélkül.És elfelejtettem Molyval gyakorolni a séta előtt. vagyis nemis volt eszembe(ugyanazXD). És azthittem hogy a séta után hulla fáradt lesz és semmi kedve nemlesz amjd gyakorolni, ennek ellenére olyan szinten felpörgette magát hogycsak lestem. Az apport gyönyörüen megy. És talán elis sajátittotta a "fogd meg" "ereszd el" parancsszavakat, szóval holnap belekezdek majd a pakold el a játékaid cimü trükkbe. Most sok trükk van az eszembe amiket megtanitok neki, leiis irom meret percek alatt elfelejtem. Körbe (körülöttem) tolatással. ezután szlalom tolatva. Szekrény ajtó/ajtó bezárása. Szerkrény kinyitása, Fekvés közben a két első lába keresztbetétele, Ölembe ugrás teljes elsajátitása, lábamra ugrás, hátamra ugrás. Az utóbbi kettőt szerintem csak majd  hetek mulva kezdem tanitani neki. vagyis amikor majd ugygondolom hogy itt az ideje. Lehet hogy én vagyiok béna, avyg nemtudom, de lehet hogy bajok vannak Molly egyensúlyával. vagyis azt még gyakorolni kell. mert elkezdtem neki azt tanitani hogy a lábamra ugorjon. De ugy kezdtem bele hogy elöször csak kinyutott lábbal ülök és kérem hogy ugorjon a lábamra, avgyis másszon. Ilyenkor mindig átugrotta. ( Ja és ekkor megtanulta azt hogy igy behajlitom a térdemet és átmászik alatta, nemis mondtam). Végülis sikerült elérni hogy a lábamra másszon, de nemsikerült megálni rajta, és fojton lecsuszott. Jó mondjuk az én lábam sem olyan vastag, ugyhogy nemcsodálom. majd még gyakorlok vele ilyet. ésha menni fog akkor aztcsinálom majd, hogy egy ilyen kis gyerekszékre vagy valamire ráteszem a lábam és kérem hogy ugy ugorjon rá, lésőbb pedig majd egyre magasbbra persze:)^^Okéoké befejeztem a regélést . Majd jelentkezem holnap:D Képek sajnos nincsnenek. holnap tesóm talán amjd segit, és fog videózni. Mert a kamerárol sosem kerül a videó a gépre. Jaa és ma Mollynak olyan kajszit csináltam hogy tejet felmelegitetem, és tetem belée tápot meg kenyeret és vártammig jól szétázik, hogy változatosabb legyen. Még a tálat is kinylata a végén:)^^ Megis érdemelte, szépen teljesitett ma:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése