Oldalak

2010. október 1., péntek

Focipálya

Ma voltam Mollyval a focipályán, és rájöttem hogy Moly igenis hiperaktív és fáradhatatlan. Lementünk a pályára, előtte utszálen ültetés aztán gyerünk, gyors átfutás, és gó pálya a sinek mellett. Dobtam neki kétszer labdát amit vissza is hozott. Aztán hamradszorra lekötötte valami szag. De úgy tettem el a labdát hogy előtte húzogattam előtte és ráharapott meg ilyenek, hogy ez legyen az utolsó emléke róla(: Aztán gyakorlás. Háááát Molly fantasztikusan teljesitett. Most először a nyolcas olyan szinten ment, hogy nem csak sétálva hanem futva is. Meg mindent megcsinált. Aztán csináltam vele egy olyat hogy leültettem a pálya végén, mondtam hogy marad. És én elsétáltam tőle a pálya másik végéig, be a fűbe, és elbújtam egy fa mögé és kiadtam a gyere ide parancsot. Jött és futott és meg is talált. vagyis odajött elém és leült. És csak akkor indult el, amikor mondtam neki. Ezt eljátszottuk kétszer és nagyon ügyess volt. Meg egy csomót futottunk, meg játszottunk, nagyon összehangolódtunk. Én futottam pár kört a pályán, Molly meg jött mellettem. Olyan aranyos volt. És amikor hazaféle jöttünk, meg előrefutott meg minden, mondom neki, te sose fáradsz el? És mikor hazaértem kiderült, hogy Mollyhoz délelőtt lejött Roni ( Dobermann 3-4 hónapos kölyök) és annyit futottak meg játzotttak hogy csak na. Szóval ma Molly hiperaktív volt, remélem ilyen is marad (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése