Oldalak

2010. október 17., vasárnap

Kiszámithatatlan , képek




Egy idejig azthittem, hogy Molly milyen szépen sétál pórázon, vagy anélkül. Hát tegnap bebizonyitotta a nagyságoskisasszony, hogy ne bizzam el magam. Ma valamilyen szinten normálisan sétált, de megjegyezném hogy lese vettem a pórázról, egy helyen elengedtem. vagyis amikor találkoztunk ( megint xD) Kópéékkal akkor elengedtem , mert leálltak játszani, de Kópé zigóruan pórázon van, és ugy meg összegabajodtak volna. Nem volt semmi probléma, de hazafelé rátettem a pórázt. Kicsit beszigoritotta, és ha 2. hívásra nem jön, akkor megrántom a pórázzal. Eddig egészen szépen bevált. Tegnap kifelejtettem azt a "részt" a sétából amikor hazamentünk. vagyis az utcában voltunk, és Molly elkezdett szemezni egy ciccel, és gondolom mondanom sem kell milett belőle. Molly árkon bokron keresztül üldözőbe vette, és megsem állt az egyik kapuig. Nekem meg muszály volt érte mennem, mert PONT akkor jött a vonat, és mi a vasúttal szemben launk, vagyis a vasút párhuzamosan megy az útcánk mellett. És amikor Molly elkezdett visszafutni hozzám, naná hogy rá,ent a sinekre, én meg mentem érte, de akkor láttam rajta hogy inkább elfutna előlem, mondjuk  énsem hiszem, hogy nyugodt energiát sugároztam volna hozá, de végülis odajött. Csak annyi hogy megfotam a pórázt, és elis ment mellettünk a vonat. kb 1 méterre volt tőlünk. De Molly semmitől nemfél, a vonathoz meg végképp hozzászokott, amikor 2 óránként 2x megy el előttünk. Az utcában mais frisbeeztem vele, bár az a baj hogy nem hozza viszsa csak akkor amikor én ellenkező irányba elkezdek sétálni. Hátha majd egyszer megtörik. Meg dd-t is gyakoroltunk. lehet hogy egyszer elmegyek egy versenyre, hobby osztályba természetesen. Szerintem jutalomfalat nélkül nemhogy a mozdulatokat nem csinálná,de nemis figyelne rám. Azért egy olyan hely, biztos nem ingerszegény ...

Naa sikerült betenni képeket. Nemtudom hogy bettetteme már ezeket. Ha igen akkor egykis -||- :D
Nem oylan újjak, meg megse szerkesztettem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése