Oldalak

2010. október 16., szombat

Feladom

Ma Molly annyira rossz volt hogy talán már nemis fogom póráz nélkül sétáltatni. Belemászott mindenbe aminek szaga van, megkergetett minden(ki)t aki(ami) mozgott. Aztán valahogyna kiszagolta hogy Kópé a közelben van( mivel nem látta), és elkezdett utána rohanni, át az úton, és majdnem elis ütötte valaki,. Én scak a dudát hallottam, mert olyan messzire futott hogy nemlátam merre ment- Aztán végülis utána mentem, de nemtudtam mit csinálni. Annyira felidegesitett hogy hazáig csak láb mellett jött, és majd csak este engedem be a házba, ugy hogy megfürdetem. Nekem ebböl már elegem van, legközelebb kétszer is meggondolom, hogy akarom-e vinni igy sétálni vagy sem.

Nem ehhez jön, de kéne egy kutyafuttató. Mármint nem azért mert Moly sose fog póráznélkül sétálni ( mostmár bevallom ), de olyan jó lenne, más kutyasok kutyájával látni játszani a kutyámat ( fogalmazááás...:DXD)

2 megjegyzés:

  1. Ne Mollyt hibáztasd...lehet megvannak az okai amiért igy viselkedett és ha nem viszed el sétálni jönnek az újabb problémák...A legkönnyebb feladni és nem gondolni rá....de akkor meg ne vegyél magad mellé kutyát ha nem tudsz vele küzdeni és nem vagy elég kitartó.

    VálaszTörlés
  2. Persze hogy megvannak az okai, tudom én. Olyat nem irtam hogy nem viszem sétálni, csak pórázon. Nem adom fel, csak nem engedem el ennyi az egész, majd talán ha biztos leszek benne. És hogy nem tudok vele küzdeni.... . Igy vakon nem kéne ilyenekkel "megdobni", mert igenis küzdök vele. Ez a póráznélkülis séta egy a sok közül. Mollynak is megvannak a maga hibá, amikkel már hónapok óta küzdők { pl?? : Szobatrisztaság, agresszió más kutyákkal, emberekkel ... }

    VálaszTörlés