Oldalak

2010. október 18., hétfő

Tkkéletes nap, Hogyna kell irni??

Maaa Mollyra annyira büszke vagyok. Először is, a Tolatás már igen megy neki, és messzebbre is gyorsan tolat. Aztán az a falra tolatás is szépen megy és a hátamra ugrás is ugy hogy már nemkell annyira legugolnom:D és a frisbee? 2x voltam kint vele, és másodszorra ugy zártuk le, hogy kétszer visszahozta. És kiemelem, Úgy visszahozta, hogy eldobtam neki vagy 10 m-re, és érterohant, és rögtön visszahozta, még egyszer se rázta meg:D utána abba is hagytam, de hogy ez milyen nehéz .... Aztán biciklivel lementem vele póráz és nyakörv nélkül a lovaspályára, és ott futtattam vagy 3 kört. Azért az nemsemmi, de látszik rajta hogy élviez :D És else fárad. Hazafele direkt lassan jöttem hogy pihenjen, meg szaglásszon kicsit. vacsira kapott sárgarépát meg karalábét és húslevest:D Olyan jóízűen evett :D
1 kérdés? Hogyan kell irni "hivatalosan" a frisbeet? Mert van ahol frizbi, frisby, frisbee, frizby  és máég sorolhatném (=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése