Oldalak

2010. október 28., csütörtök

Ugrálás

Ma kin volam egy csomót Dizzyvel és emivel. Femi koolyan mundin, simán átugrik engem ugy, hogy én egyenesen állok. A labdáért a csillagokig ugrana. És ma elis vettem videóra. Csinálok egy oilyan videót, ami naggyából bemutatja Femit:D De ugyanilyet akarok Dizzysbe és Mollysba is:D Meg aztis elvettem videóra, amikor emi fogja a madzagos labdát , Molly pedig ogja a madzag végét, és rángatja Femi pedig ugy áll mintha ottse lenne:D Olyan vicces, imádom őket. Jajj Femi igenbepörgött a játékra, látszik hogy régn mozgott ilyet. Lehet hogy távolságin frisbeezek vele, mert ő mindenre megy ami mozog. Csak az ereszedt kellene tanitanom neki, mert még szerintem egy Hálaadási pulykáért se engedné el a labdát. Maximum apának, de kétséges:D Mollyval jól megy a fribee, lelkesedése van már, bár a levegőben nem tudja még elkapni, csak a kezemből:D dd is jól megy meg agility is. Majd csinálok hétvégén egy dogdancing & agility & risbee traininges videót szerintem:D Ha készlessz agépem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése