Oldalak

2010. október 21., csütörtök

Dizzy 11 kölyköt világrahozott, frisbee *.*

Ma hajnalban 11 kiskutya született Dizzytől. 1 barna kan, 4 fekete kan és 6 fekete szuka azthiszem:D De már keverhetm Femiével. Femi a garázsban van Dizzy meg a kazáűnházban. És apa volt Miskolcon és kéépzeljétek, kaptam 2 frisbeet: Egy rendes gumis puppy narancssárga frisbeet, és egy ilyen terepszínű textil frisbeet. Annyira jó. Meg egy új tálat is kapott Molly, mert eltört a másik. és ugyebár Október a fogápolás hónapja vagy mi... szóval a lényeg hogy a szomsztédunk egy csomó pedigree dentastix mintát kap, ugyhogy Molly is kapott e4gy csomót. és ezt apa nemtudta, ugyhogy ő is vett neki, szóval most úszúnk a dentastix-ben :D Kutykhoz isszatérve: Eddig midnenki egézséges, de anya szokta még bocitejjel(házi) etetni őket, meg persze Dizzyék is ilyet kaptan. Fúú de Femi nagyon összevan esve, mert csak vehemre doglozott, mostmeg a tejre.
Képek: Csak Femi almáról csináltam, mert Dizzynél még nem akarok villogtatni (= ( a dátum nemjó, ne nézzétek, de ezt már mondtam vmeik volt bejegyzésemben :D)






5 megjegyzés:

  1. Annaaaa...!!!! Cöcöcöcö, úgy volt hogy én leszek az első aki kap képeket >< Megsértődtem most! x3 Szégyelheted magadat, cöcöcöcöcö :D

    Patti

    VálaszTörlés
  2. köhömköhöm, ki nemvolt msn-en??:D

    VálaszTörlés
  3. én voltam szerda óta mindennap (meg azelőtt is egész délután) egész nap fenn, szal én biztos nem :'D

    VálaszTörlés
  4. egész nap nemlehettél, mert énis voltam:D m1 mostmár láthatod őket :D

    VálaszTörlés