Oldalak

2010. október 3., vasárnap

Maa kirándulás, tegnap tanulás

Tegnap (is) voltam Mollyval a focipályán. Molly okos volt nagyon(= Megtanulta a "fel"-t. Ami egy igen könnyü trükk de akkoris. De nem az a fel hogy fekvésböl flül, vagy uilyesmi, hanem mondjuk igy felágaskodik egy fatörzsre vagy valami. Nameg a kerülést is. Már majdnem szépen megy neki. Mivel ma ilyen irtó jó az idő - söt a nap, nem fúj a szél, elhiszitek ?- akkor talán eljött az ideje hogy felvegyek egy dd-t ollytól. Ha Móni leszs szives és kjön, és videóz (=. Addig összeiom mi miután jön. Meeg atya isten, mijen régen hoztam képet. Ezért most beszurok pár régi képet , nemtudom betettem-e vagy nem, de nem nézhetem ezt az egyhangú blogot (=
Ééééés: Találtam egy honlapot, ahol irtó cuki kutyaruhákat lhet rendelni. És kb vagy 1900 ft ugyhogy nem hagyom ki. Méretre készitik el  ruhákat, és olyan szép darabok vannak. Van Mollynak egy ruhája, de az a baj vele, hogy overál, és szerintem nem érzi magát olyan jól benne. Nekem olyan kéne ami a hasát és a hátát védi, de a lábait nemkell :D


Istenem ezen a képeken még milyen pici volt Molly *.*  Egyem a húsát (=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése