Oldalak

2010. október 31., vasárnap

Szétszórt

Mollyal mostanában egyre több gond van- Vagyis nem gond, egyszerűen az alkalmi süketség. Ha valamit kiszagolt, vagy mgláott és figyel, akkor onnantól kezdve n mehetek a francba is akár. Azzal vigasztalom magam hogy még "kölyök" ( 14 hónapos ...) de azért javuljon már lassan. Mai sétán odafele nagyon rossz volt, elment, elsüketült, így rövid pórázra vettem, és csak mögöttem jöhetett. Visszafele látszott rajta javulást, de nem kiabálom el. Mostantól nagyon beszigorítok, mert kitűztem célnak, hogy még karácsony előtt megjavítom:D ( Úú ez nehéz lessz deeeee ..... ) Na mindegy, pozitivan nézek elébe és lessz am lesz. Addig csak csodálatos kutyadoki. De pedig elméletbe tudom mit kell csinálni, de gyakorlatban elrontok valamit mindig ( ez kb olyan mint az úszás:D ( de én tudok már úszni:D))Majd hozok képet, elnézést az elmaradásért (:

3 megjegyzés:

  1. Ne keseredj el, Mangóm is totál kikapcsol néha. Suliban meg mindenki dicséri, hogy milyen engedelmes, biztos, nincs vele gond otthon... Áááá, semmi, csak levegőnek néz... ő is 14 hónapos. Aztán vannak remek napjai (és ilyenkor valahogy nekem is az lesz, érdekes:) is. Molly is milyen példásan tud máskor viselkedni!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a biztatást :D Akkor sok közös van bennük (: :D

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom nem csak az én Zizu westiem alkalmi süket.:)

    VálaszTörlés