Oldalak

2010. október 25., hétfő

Elmaradás

Jujj én nagyon régen irtam. Elnézésetekért esedezem :D Csak dióhéjban { neház lesz. tókötíves vagyok }
A frisbee és a dd Mollyval álomszépen megy. A dogdancingban egyre nő a lelkesedése, és a falratolatást lassan de biztosan elsajátitjuk. A frisbeehez nagyon lelkesedik, és nekem egyenlőre eza legfontosabb. A guruló frisbeet elkapja, és észrevettem hogy ilyenkor sokkal nagyobb a lelkesedése, mint amikor a földröl kéne felszednie.Ma csak egyszer frizniztem vele,és aztis akkor hagytam abba amikor nagyon élvezte még, ugyhogy holnapra is iyesmit várok tőle.
Más: Femi kiskutyái már olyan kis nagyok.Egyem meg őket.Kis gyűrött pofa, és 10 számmal nagyobb bőr, hát olvadozok :D Dizzy kölykei még kicsik, de tündérik:D Jövőhéten egész héten ŐSZISZÜNEEEET.
Asszem enyi, képeket majd akkor ha jólessz a gépe, mert a laptop lassú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése