Oldalak

2011. január 3., hétfő

Új kiskutya, dogdancing és zóna videó

Hát elég régen írtam,de szilveszter után kipihentem a szünetet, meg a mai nap... elég érdekes volt   s.s
Hát a címből utalva... Kaptunk egy kínai kopaszkutya powder-t*__*
irtó aranyos, tiszta dús a szőre, ami Fekete fehér( nagyobrészt fekete). Kan ( ugyebár Beni ) , és  imádom. Annyira bújós, folyton ölbe lenne. Bár azért visszasírom Molly kölyökorát, aki egy kis angyal volt Beni-hez képest. egész nap aludt Beni, este is szépen elalszik az ágyamon aztán leteszem a helyére... erre négyórakkor a visítozására ugrok fel.. akkorkivittem, és nemaludt utána sem el, a hajamon csimpaszkodott... aztán anya elvitte...szóval háromnegyed öttöl fél hatig nyugalmasan tudtam aludni.__."  .. Aztán hazajöttem, és délután elkezdtem beklikkerezni :Đ  Kellemesen csalódtam benne, a hangtól nem ilyedt meg, és még csóvált is (:
képek



Jaa és majdnem elfelejtettem.. az utóbbi időben készült 2 videó is Mollyról :
Zónásés szlalomos :



És egy dd-svideó,amit beakartam küldeni a parádéra,de nem lett jó...:



na akkor enniy mára :D
jóéjszakát ;)

1 megjegyzés: