Oldalak

2011. január 13., csütörtök

Frisbee sulee

Már nagyon frisbee lázban vagyok, a fórumon is csak azt hallom ki milyen korongot rendelt :Đ
Hát remélem én nekem is sikerül majd a frisbee, vagyis Mollynak (=: A Múltkor szépen pörgöt rá, ma nem viszont nem volt semmi , egyrészt mert rossz az idő, frisbee meg dd amugyis csak 2-3 naponta lessz. Na és a címből itélve, most néztem frisbee sulit. Vagyis az ebugatta frisbee sulee videó sorozatát. kb 10 videót megnéztem, még maradt egy pár, de már fáj a szemem: DD
Megtanultam pár dolgot ami fontos lehet:
- A korongozás előtt fontos bemelegíteni ( egy két gurítás, futkározás, hogy az izmokat felkészítsük a mozgásra)
-a frizbizés után is kell egy kis lassú futás a kutyával, hogy ellazítsuk az izmokat vagy mi : DD
- elsajátítottam pár frisbees trükk megtanítását,és a levegőben elkapást is
-És néhány verseny szabályzatot is megtanultam, alap dolgokat, meg hogy hogyan  és mi szerint pontoznak a bírók stb
-megtanultam a korong gurítását, feldobását, a fonák dobást, meg azt  is hogy hogyan bírjak a pályán majd 5 frisbeevel :)
Szóval nekem ez jól jött, aztán ha jó idő lessz, akkor belekezdünk Mollyval ^^
Alig várom már hogy picit melegebbek legyenek ( isten ments, nem kell 35 fok, csak kellemes 20(: ) és hogy a nappalok is hosszabbak legyenek *_*, végre normális, sár mentes séták újra(: Lehetne normális képeket csinálni meg minden :b
Most azt akarom megtanítani Mollynak, hogy én a hátamon fekszek és olyan gyertya féle pózban ( két lábam felemem) Molly a lábamra ugrik és ott marad. Hát halványlila gőzöm sincs hogyan tanitsam meg neki. Egyenlőre azon az ötleten vagyok, hogy megtanitom  felugrani egy vödörre, aztán én a vödört ráteszem a lábamra, és majd hátha megy úgy is. aztán értelemszerűen, megpróbálom elhagyni majd a vödört (=
nem tudok még mit írni, pá-pá(=

4 megjegyzés:

  1. Szija!
    Megkérdezhetem, hogy hol vannak ezek a videók? :DD érdekelnének. ^^
    egyébként Mollyval versenyszerűen szeretnél frisbee-zni? :)
    és ha szabad megkérdeznem, akkor te ugye hajdú-bihar megyében laksz? :)
    bocsi a sok kérdésért. ^^"

    VálaszTörlés
  2. Szijja ^^ Semmi baj, örülök hogy irsz (((:
    A videók inen vannak : http://portal.ebugatta.hu/?q=taxonomy/term/23

    Hát nagyon szeretnék versenyszerüen, de még nemtudom mennyire jön be:)) Mert nem az a pörgös és játékos, de hátha sikeül azzá faragni ;D

    Borsod-Abaúj-Zemplén megyében lakom (:

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, hogy válaszoltál ide is és a blogomra is.:)
    msn címem: zsofia0412@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. Szivesen máskor is <3 ((:
    Felveszlek ^^

    VálaszTörlés