Oldalak

2011. január 6., csütörtök

Beszámoló

Először is jövök a kifogással amiért nem volta: Az imádatosan aranyosan cuki Hektordrága elrágott két interntkábeltetkábe   Úgyhogy ne csodálkozzatok
Mind1 is : DD Jól vagyunk Beni szépen beilleszkedett... az első nap félénk volt, de azóta kinyilt a csipája :D Mollyval nagyon jól elvannak, molly anyáskodik felette, és mindent enged neki, úgyhogy Beni reggeltől estig nyúzza. Irtam hogy klikkerezünk, há azóta folyamatosan, és nagyon élvezi. Ami még jó hir, hogy nagyon kiegyen súlyozott, vagy minek mondtam, szóval nem illyedetik a zajoktól : DD Az előbb itt aludt az íróasztalon, és bekapcsoltam a hangfalat mert egy videót néztem, és halk volt, de felkelt rá... aztán eszembe jutott hogy megnézem hogyan reagál, szóval lassacskán egyre hangosabbra vettem, ő meg letette a fejét és tovább aludt : DD Úgyhogy ő észre sem vette, ellenben anyáékat kikészítettem azzal hogy a zenét fel le hangosítottam xDD
Molly is jól van, ajj istenem ddben már nagyon pörög*__* csak az a baj hogy hamar elveszi egy szag a figyelmét, vagy csak elkezd ugatni valamit ha hall, szóval ez mondjuk egy dd versenyen már kevésbé elnézzhető =( Nemtudom még hogyan, de majd javitók a koncentrálásán : DD
Nincsen új kép =( Ahhj de kihagytam egy lehetőséget mert nénnyém ittvolt akinek Nikonja van, tükörreflexes *__* azthittem beszarok amikor megláttam a fényképezőgépét^^"*_*
Aztán egy új dd-s videót csinálok majd hétvégén, ami ha jobban sikerül beküldöm a parádéra : DD
Nem tudok már mit irni
bájbááj.!
Úgyhogy ne csodálkozzatok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése