Oldalak

2011. január 16., vasárnap

Képáradat, frisbee, dogdancing, agility, séták , szülinap etc

Hát megin régen irtam.
!!!: Nem csináltam új dd videót, ugyhogy valszeg azt küldömbe amit ide is betettem :''( Pedig azt nagyon elrontottuk, minőség pocsék, zene is ( de majd másikat még sztem teszek be), szóval m1.
Nemiatudom hol kezdejm(=:
Ma elővettem a frisbeet, és ejtettem kicsit Mollynek, azok már szépen mennek , meg a guritott is. de kb vagy 3x guritottam neki, aztán el is tettem. És egyszer korong nélkül jött volna vissza,én meg visszaküldtem, ő meg ment vissza érte és hozta nekem (L)(L). Ez azért nagy dolog, mert máskor ha nem hozta a korongot, én meg visszaküldtemérte, akkor mindig negativan fogadta, és már nemis volt kedve az egézhez és általában napokig nemis pörgött rá. szóval nagyon ügyess volt *__*
Ma picit agilityztem vele, bár inkább csak a szlalomot gyakoroltuk. És beállitóttam hat rudat. nagyon szépen megy benne, de az a baj hogy nincsen meg az összhang vagy valami. Vagyis nem az van hogy ide oda ugrál benne, peigpörög, csak még nincsen meg a technikája szerintem:)) De azért láttam, beleadta magát nagyon ^^
Dogdancinget is gyakoroljuk. Most asszem irtam is, hogy azt tanitom neki hoyg a lábamra( vagyis a talpamra) ugorjon. Hát még nem nagyon megy. Egyenlőre ugy fogom tanitani neki ahogyna irta, de reélem majd jobban is fog menni :))
Képek is vannak, régiek és újjak :
Beninek rossz dlga van ...

Mollynak szintúgy..

És elfoglalták az ágyamat ...><

..És a fotelomat is ..

Mindenhol ottvannak ...
Szóval ezentúl a földön van a helyem ..

*-*

Párizsit várva ..


Nem, Beni még mindig kan, csak piros hám volt csak a boltban...


És nem is mondtam, tegnapvolt a 15. szülinapom :]

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a képek! *-*
    amúgy van dobermannotok is? :DD
    szegény kutyák. milyen sanyarú sorsuk van. XDD
    amúgy boldog szülinapoot! :)♥

    VálaszTörlés
  2. Kösziii(= *puszi*
    Igen van, sőt egy egész dobermann tenyészetünk van : DD
    Igen, a végén még feljelent valaki állatkínzásért :''D
    Köszii<3♥

    VálaszTörlés
  3. az tök jó. *-*
    anyukámnak a dobi a kedvenc kutyafajtája. :P
    igen. fenyeget a veszélye. :DD XDD
    nm. :)♥

    VálaszTörlés