Oldalak

2011. január 28., péntek

Reméljük a legjobakat, de készüljünk fel a legrosszabbra ..

Avagy vigyünk magunkkal wc-papírt a dog dancing versenyre .
 Na igen szóval lehet hogy majd mehetek az UniverZoo farsangi dog dancing versenyére, csak még sejtelmem sincs hogyan jutnék el oda { Valaki, séta ? }. Majd irok a Miskolci kutyások fórumába, hogy nem-e megy valaki kocsival, aztán mehetne felesbe az út x'D De most komolyan, nincsen jobb válaztásom.
Fórumon már elkezdtem pánikolni ( előre ittam a medve bőrét ) hogy ha eljutnék a versenyre, és mivan ha Molly a verseny kőzben ; nem figyel rám, kimegy a kűrből, nem csinál meg semmit, vagy oda pisztít ? Én sem vagyok norma de ezek bennem vannak, és nehéz igy =S Na mindegy, mondták hogy csak pozitivan.. meghát készüljünk fel a legrosszabbra, hogy aztán max kelemesen csalódjunk (:
Most ott tartok, hogy még nemis beszéltem erről anyáékkal olyan komolyan, de már a zeneválasztásnál járok, szóval jókvagyuunk(Y)
Ma tovább fejlesztettem a korongdobási tehetségemet, ésgyakoroltam a dobásokat, és egész jól ment (:
Délután már kutyával fogom nyomni a korongozást >.< =X
Beni még lábadozik, de mág nagyon sikongatások nélkül is sikerül ölbe vennem(:
S ha minden jól megy akkor Vasárnaptól márcsak 6 kutyánk lessz. Néha oylan jó lenne az egyik kutya helyében lenni *_* Az egyik ebzet Dubai fog menni^^ A másikat a Miskolci MEOE elnöke veszi meg ( ő elv sokféle kutyát tenyészt(:) szóval lesz egy jó dolguk az biztos ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése