Oldalak

2011. január 20., csütörtök

frisbee & hátamra ugrás 5*

Hihetetlen hogy már x hete iylen sz.r idő van .@ elmegy a kedve az embernek a kutyasétáltatástól >.>
Ma is voltam persze Mollyval. de előtte: Picit frisbeeztem, és tádáááám, moly a 2. dobás után úgy pörgött ráá*_* Azoka jobban szereti amiket messze dogok. ésésés visszahozta ^^ Olyan boldog voltam. Utána picit agilityztem vele, a slalom már szépen megy (: Sétálni is ovltunk, megtettünk egy nagy kört fél óra alatt oO... megint uncsi volt mint mindig (Y). van egy újonc kóbor kutya, aki mindig kísér minket, de mikor az utcánkba érünk, akkor elhesegetem, hogy ne ragadjon ide. nagyon aranyos, hosszú fekete szőre van, nemis lehet olyan idő, Mollynál kb 8 cmvel magasabb.. és nagyon aktív meg minden. ha meglát engem már rohan hozzám és két lábon állva üdvözöl..gondolkoztam azon hogy hazahozom.. de áá igyis van annyi kutya a háznál:'D csak a kajámat nekiadom oszt annyi (:
Délután még itt bent gyakoroltam Mollyval, rámentedm a hátamra ugrásra, és nagyon szépen megy neki, mert nemis kell letérdelnem, Molly meg fentmarad a hátamon : D  Beni meg már tud pacsit is adni :) Nemis tudom mit irjak még . Képek nincsennek újjak, de ha majd letöltöm egy videószerksztőt, csinálok videót Molyról. Meg egy trükköset is, az összes trükkjét beletszem amiket csak tud :DD

2 megjegyzés:

  1. Molly nagyon ügyes. :DD (Y)
    látod. nemsokára azt veszed észre, hogy egy frisbee versenyen lesztek Mollyval. ;)
    puszii.♥

    VálaszTörlés
  2. Köszii<3
    Hogy hogy én mennyire várom már azokat az időket ( ha eljutunk oda:D) <3 ^^
    ♥♥

    VálaszTörlés