Oldalak

2011. január 11., kedd

Molly & Beni

Megint elég régen irtam :$ . Semmi extraság nem történt velünk, Mollyval többet sétálok mostantól, mert ugye el van hízva ( jó , nem vészes, de akkor sem engedhetjük meg magunknak ) Hálát adva anyának, aki mindig eteti. Mondomneki hogy ne adjon neki kaját, majd kap egy picit reggel , és este megetetem ( vagy reggel nem is kap ) mert ez igy nemlessz jó, erre anya : Dehát ha ő kéri .... Na ennyite erről ...
Ma sétáltam vele egy órát intenzíven(= Meg a végén a lovaspályán találkoztunk egy cukker keverék kóbor kuttyal, és Moly tök jól eljátszott vele (:. Ithon még picit hopiztam vele .
Beni jól el van, de félő hogy anya tőlságosan elkényezteti, és elhizlalja. ( Mondhatni a nap 50 %ában ölben van.. többi ágy, és egy pici jut a  földre >.<)
De Mollyval szépen kijön : DD Frisbee tényállás :
Újrakezdtem Molyval a frizbizést, a mostani taktikám ( :D ) : Ide bent felveszem a figyelmét a frisbeere, és csak idebent frizbizek vele. De egyenlőre csak a kezemből veszi el, aztán ha majd látom hogy nagyon pörög rá ( remélem pár héten belül), akkor eldobom neki ( még csak bent ) , utána később udvar, aztán majd az utcára is kimegyek vele, és szép lassan közben a levegőben elkapást is gyakoroljuk : DD

És jőjjön egy rossz hír : Az Univerzoo lemondta a dog dancing versenyt :''( Annyira szomorú vagyok miatta. Talán pedig el is jutottam volna oda :( .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése