Oldalak

2010. december 27., hétfő

Agility és barátai

Ma végre jó idő volt, esett a hó is ugyhogy boldogság van *__*
Délelőtt aludtam úgyhogy arról nokomment. Délután kimentem agilityzni Mollyval ami szépen ment, meg a szlalom*_* az csodás volt(= Aztán frisbeeztünk is. Hát azt már nem ajnározom nektek. Kimentem az utcára, Molly lelkes, dobom a korongot, Molly megy érte, és mikor a koronghoz ér elkezd ugatni a távolba. Hívom hogy hozza, fut hozzám a korong nélkül. Ezt 3x eljátszottuk utána bementem és Dizzyékkel "dd-ztem" kicsit. Dizzy kezdi megtanulni a szlalomot, de a pacsi mind2 lábbal szépen megy. Utána Dizzyt bezártam elővettem a korongot és femivel játszottam úgy hogy közben Mollyról nem vettem tudomást ( ott ugatott hogy neki is kell korong blablabla :D). utána bezártam, és az udvarban Mollyval folytattam a frizbit, azthiszem mondanom sem kell hogy kellően felpörgette magát, és bár néha elkalandozott a tekintete, de nagyon lekes volt, és ami a mégfontosabb, visszahozta a koorongot ugyhogy újra happy van (=. jaa meg sétálni is voltam vele, póráznélkül jött végig. Hát ügyes volt, észrevenni rajta hogy javult, mert már 80%osan első második szóra jött, és bökdösés nélkül, csak szóval kilehetett zökkenteni :))Aztán este fórumosokkal elég elvetemült ötletet találtunk ki *ördögimosoly+muhahaha* de egyenlőre tartom a számat... asszem holnapig bírom addig tessék izgulni *
bye bye baby <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése