Oldalak

2010. december 23., csütörtök

Viideó 2. , blog

Ma csináltam egy videót a kutyókk etetéséről (= Elég érdekes lett, mert mint a porszívók felszivták a kaját addigra mire kijöttem az alomládából és nekiálltam kamerázni :'D
de tessékcsaktessék:




Blog:
huuhh hát nemsok mondanivalüm van. 2 napja nemvoltam Mollyval sétálni, mert latyak van, sár van, víz van, és egyéb finomságok, Mollynak sem sok kedve volt hozzá. Se dd, se agility, se frisbee. Szóval a fehérkarácsonyról is lemondok.. Mondjuk ma kicsit gyakoroltam vele, de közelsem volt olyan pörgös mint a múltrkor(=. Nemtudom mondtam-e de Mollynak kb újjrakellett tanitani a hátamra ugrást, mert akkor csinálta utoljára amikor a kameráztuzk a videóhoz. Hát megy már neki szépen, csak annyi hogy már nem marad fent :'S Ped akkor milyen szépen tudta ..:/ Fúú elis felejtettem milyen trükköt tanítok most neki xD*gondolkozósfej*   ... Hát nemtudom. Szerintem semmit( csak ugye a 'kezenállást' és a hátamra ugrást) csak azon vagyunk hogy pörögjön, mert kűrt állitok össze a parádéra :) Többiek is jól vannak(=. Már lefoglaltak két kutyát ( Egyiptom(barna kan), Finnország(fekete kan asszem) meg lehet Sopronból jönnek majd egy másikért. Hát nem lessznek valami közel azt megkell hagyni ..:= remélem mindegyiknek jó gazdija lessz:) Most tényleg elfogytak a szavak :)
Viszont:
Előre is Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése