Oldalak

2010. december 4., szombat

aahhw*-*♥

nemis tudol hol kezdjem : )
Hát videóuztam ma egy pár dd trükkköt, de egyenlőre nem tudom megszerkeszteni , most töltök le egy programot. éséséséssss agilityztem egyet Mollyval, na de nem volt ám kármilyen. Moly söpört a pályán, én szinte egy helyben álltam.
nemtudom mi volt vele, de annyira bepörgött, és figyelt rám és futott mint állat én meg szereteeem *.*♥♥♥
Azthittem hogy csak álmodom. Tudom sokszor dicsérem, lehet azthinni hogy elfogult vagyok meg minden. De ma tényleg olyan volt mint még soha. Lehet hogy azért mert avgy 6 napja nemis vettem elő . Nah mostantól heti két agility lessz, vagy egy, igy biztos lessz az öröm. Olyan de olyan büszke vagyok rá*-* A szlalomban olyan gyorsan ment mint még sooooha. És végig az egész pályán ( kemény 3 ugróakadály és 4 szlalomrúdacska :)). Azt nagyon sajnálom hogy nem lett felvéve de majd jövőhéten mindenképpen felveszem az egészet :) ^^
A délelőtti dd nem volt nagy cucc, nem annyira pörgött, de persze megcsinált mindent, bár picit akkor szét volt esve :s Jaa meg agility előtt a frisbeet is elővettem, és azon is nagyon pörgött, avgy 5ötöt dobtam neki és az az érdkees hogy visszahozzta♥ mert a labdát egyébként nem szándékozik mindig visszahozni  =).
~ ~ ~
Annyira elakarom vinni Mollyt sétálni de annyira félek :o. Állitolag szervkereskedők vannak a városban, és több gyereket is megszólitottak hogy " Nem-e vihetnénk haza", többekközött barátnőmet, és egyik barátnőm hugát is. Én meg félek basszus :s  . Mondták a rendőrök, hogy ezek addig nem nyugszanak mig a listájukra felirt szerveket megnem szerzik, aztán kiviszik külföldre. Ahhj. De barátnőm felirt egy rendszámot ( ja, mert nemis mondtam, hogy 3x szólitották le, és egyszer visszafutott Csengéhez, és a kocsival meg követték..), hátha lép valamit a rendőrség, mert ez nem állapot =/
Mindegy, akkor is elviszem sétálni, mert megérdemli. majd kihivom egyik bnőmet is, meg más utvonalon megyek ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése