Oldalak

2010. november 28., vasárnap

tanulgatások

Basszus ne már. Szinte mindenhol volt hó tegnap ( és talán ma is ) csak mi vagyunk ilyen nyomik,és minden tiszta sár u_u" Nemtudom mivel kezdjem már a blogom :) Gondolkoztam azon hogy mehetnék a Lucky dip-re de sajnos nemtudnék eljutni odáig =( . Mondta Deszti hogy mehetnék, meg 6. lehet jelentkezni, de már nemsok reményt füzök hozzá. És ez elég érdekes verseny. Alapból soha az életben nem állitottam össze kűr-t, és erre most meg egy zenére kell kűrtcsinálni, belevonni egy tárgyat amit huzok ( és a zenét is húzom)  1 óra alatt :/ Az elmúlt  időben tanitottam pár dolgot Mollynak, leirom,de lehet hogy valameiket már irtam nektek :s . Betolat a lábam közé előröl és hátulról is , keresztbe teszi a lábát , és megtanitottam a másik oldlra is hemperegi :))) .meg már a "kezen" állás tök szépen megy neki  , és olyan hamar felfogta, pedig emléxem , a forog nehezebben ment sokkal, a másik odlalra. ♥♥

Ma videóztm kicsit és majd megis szerkesztem ha lessz időm. Egyébként agilitys :D Nemis tudom mit irjak.Képek nincsennek újjak :/

Ezt a képet azért teszem be, mert itt olyan szép rövid volt a szőre ♥♥♥ Viszont most mégis azt várom hogy megnőjjön hosszúra :)))
egyébként ez még az árviz idején készült *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése