Oldalak

2010. november 13., szombat

all together

Hirtelen azt sem tudom hol kezdjem. Se eleje se vége. Kezdem a fürdetésnél:D Hát mert ügye a tél már az ajtón kopogtat, megfürdettem Mollyt utoljára( vagyis szerettem volna). Nem volt semmi vele, tűrte, amolyan hozzászokott a sorsához arc kifejezéssel. Az a poén az egészben, hogy amikor megfürdetem, utána bepörög, és a fotel és kanapé alatt szoktt törölközni. Vagyis a hátát nyomja az aljának, egyszer felveszem videóra, mert nagyon nagy(=.Ma nem voltam itthon, Molly apával volt. Hát hogy milyen látvány fogadott engem. Molly tetőtöltalpig sár + bogáncs. Szóval az az utolsó előtti fürdetés volt, remélem. ma vagy holnap megfürdetem, és utána csak a felügyeletem alatt lesz kint, és inkább viszem többet sétálni. De ez nagyrészt az időnek is köszönhető, mert olyan nagy sár volt. Molly tudat alatt biztosan direkt fetreng bele minden sárba/kakiba, hogy engem idegesítsen:D De a végén mindig ő húzza a rövidebbet ( egy élmény lehet neki a  fürdés ...:D) A ma reggel még kilenc előtt akartam volna vele frisbeezni, de amilyen kómás kis feje volt még, inkáb hagytam. Meg a fű is vizes ._." 

A kiskutyák már olyan kis pofásak *-* A Dizzy almában az egyik barna kan folyton vinnyog, attól félek hogy nem lesz jó ideg rendszere, de már kezd erről leszokni. Lehet hogy fél tőlünk, vagy éhes.  DE már őkis esznek lassan pépet. A Femi almát meg már ha jóidővan kiszoktuk hozni a napközibe. Olyan aranyosak, meg nagyok, és kezdenek játszani is(= Majd videózok, hogy hogyan esznek, nagyon haláliak .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése