Oldalak

2010. november 20., szombat

Nincs cím

Mostanában olyan nehezen tudok új cimeket adni a bejegyzéseknek:D Jó régen irtam, de már nincsen kedvem midnennap irogatni, ugyanarról. Elkezdek blogolni, vagyis nyitok már egy személyes blogot is, oda kakkor irok amikor csak kedvem van. Na mondjuk ide is mindig scak akkor irok:)))  De ez nem az én blogom szóval térjünk át Mollyra. ésmégis az idjárásról kell beszélnem, mert muszály megemlítenem, hogy szerdától milyen rotyi időjárás volt. És ez idő alatt molly nagyon ellustult. ma jóidő volt. Agilityztünk meg 2szermegfuttatam. Hát látszik hogy ráfér még az edzés. De nem baj. Az agilityben angyon pörgött, kis ügyes volt :D Ma olyan pályát állitottam fel, hogy feltettem 3 ugróakadályt, meg egy 4es szlalomot. mert most csak ennyivel gyakorlok:D nagyon jól ment, a kerül már hibátlan :D nemis tudok többet irni. holnap hozok kpeket. és  ha jóidő lesz, akkor talán egy agilitytraininges vidit : >

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése