Oldalak

2011. február 27., vasárnap

Törékeny

Omg a mai napom nem volt valami jó .
Délután frsibeeztem Mollyval és nagyon a nullán volt. Elején szépe hozta vissza, aztán oylat csinált amit még soe o.O EWlvitte a frsibeet, és 'aztért se ' akarta visszahozni. Harmadszorra  erősen rászóltam, és onnantól kezdve aztán vigaztalhattam. Behúzott farokkal ment a bejárati ajtóba mondván hogy ő többet nem akar ilyet játszani. Na mondom jó. Akkor onnantól pór óráig 'hozzá nem szóltam '. Aztán mikor már lement a nap - de világos volt - jKimentem vele, próbáltam delpörgetni, és elővettem a korongokat és olyan szépen pörgött*-* Visszahozta végig♥ és egyemmeg a lelkét egyszer oylan szépen elkapta a levegőben^^ Miután körbement körülöttem, ugy csináltam volna mintha dobnám a frisbeet, ő előre ment, és éppen hogy visszanézett volna, én előredobtam, és elkapta♥ Igaz hogy a 3ból scak egyszer, de kezdetnek nem rossz :)
Enek örömére elvittem egy rövid sétára, ami hirtlen jött, csak hogy jutalmazásképpen érezze amiért ügyes volt. Szóval póráz nélkül. De nem volt hosszú séta, meg Molly is jóvolt, ugyhogy igy a nap végére minden happy :))

Tegnap videóztam Molly agilityt meg játékot, a kameránkkal, de még nem tudom hozni, mert ahhoz lekell zárni a Cd-t amit nem tudok, és apának könyöröghetek-.- nemtudom mikorra, de majd lessz videó ( Agility meg játék a falkában).
Hát az az agility nem siekrült jól. Tény hogy Molly nagyon gyors vlt *-* de sokat hibázott az elején, végére meg már belejött :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése