Oldalak

2011. február 13., vasárnap

áááááh:@ -.-"

Elegem vanmár azokból az emberekből, akik kutyát akarnak venni, és hogy nemtudnak utánaolvasni..
http://www.gyakorikerdesek.hu/allatok__kutyak__1549269-westie-rol-velemenyek-es-tapasztalatok Szóval mindenkinek a figyelmébe ajánlom a első választ :D mert az totálisan igaz én mondom... HA A FELELŐTLEN GAZDÁJA ÚGY NEVELI ! ! ! ! :@:@
Kezdjük ott hogy a természete egyénfüggő. Egy retriver is lehet agresszív. De persze ha követem az elvet, akkor minden roti véreb, minden westie agresszív, önfejű makacs ( a válaszoló megmondja:D:@), minden yorki idegbeteg, minden beagle szökős, minden golden nyugodt, és termsézetesen amint veszel egy border colliet, az már tud ülni feküdni és sorolhatnám. Arról nemis beszélbe hogy a vizslád már az első vadászaton a kezedbe viszi a fácánt . Ezen lehetne röhögni egy sort, de fáj hogy ilyen naivak az emberek..
A másik. Ivartalanítást fontolgattam és tettem fel kérdést, erre azt válaszolta valaki, hogy a szukáknál az ivartalanitás utána izületi gondok és agresszivitás léhet fel:O -_- ja boccs, akkor inkább legyenek korcs kutyáim, akik a menhelyen végzik.
heee-.- Végülis utána mindenki ellene volt, igy azthiszem megvan a döntésem, valamikor kifogom ivartalaníttatni ha lessz pénzem( csak anyának kel beadagolni, mert ő ellene van, mert felbontja a hormonháztartását). De nem várom meg a következő tüzelést. Főleg hogy tervezek egy nem olcsó agilitytábort, és milyen gáz lenne ha véletlenül, isteni segitséggel talán kitudnám fizetni, és uána betüzelne? Én ott hallnékmeg komolyan :'D

Bocsánat hogy ez ilyenre sikeredett, de kijött belőlem.:S

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Meg kérdezhetem, hogy melyik agility táborba mennétek? Mert én is fontolgatom egy agilitys tábort, csak eddig nem találtam.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ne félj az ivartalanítástól, Mangónál még az első tüzelése előtt megejtettük a műtétet. Nagyon féltettem, de nekünk a korábbi kutyáinknál a tüzeléskor sajnos voltak komoly gondok, ezért nála sosem volt kérdés. Villám gyorsan felépült, és semmit nem változott azóta se viselkedésre, se testfelépítésre (elhízás ilyenkor előfordulhat, de csak mert nincs mozgatva az eb). Azóta is áldom érte az eszem, nem kell aggódnom érte, hogy egy kan megmássza, ráadásul épp a múltkori sétánknál figyeltem, hogy az egyik szukát nem hagyták békén a kanok, pedig nem is tüzelt, miközben Mangónak csak a játékon járt az esze és rohangált önfeledten:)

    VálaszTörlés
  3. Asbert: A szarvasi agility tábor szúrja a szemem : www.agilitytabor.hu

    Mangolucus: Érteem köszi:)) De ha eddig nem hizott el akkor utána se fog nem? ( Ugyértem hogy akkor se lessz nagyob esély rá hogy elhizik nem:O) ?:D
    ;))

    VálaszTörlés
  4. Nem fog pusztán az ivartalanítástól elhízni, csak ugye műtét után a seb miatt kímélni kell, ezért kicsit kevesebbet mozoghat pár hétig, ettől hízhat el. Mangónak visszavettünk a kajájából, amíg nem aktivizálhatta magát újra, és így utána karcsúbb lett, mint valaha:)

    VálaszTörlés