Oldalak

2011. február 4., péntek

New design

Nyár óta, végre vettem a fáradságot és elkészitettem eme művet . Hát elvett az életemből 2 órát, és mégcsak nemis látszik rajta o.O Na mindeggy, azért várom a hozzászólásokat, hogy Szerintetek milyen (: .
nemtudom miért lett iylen szin hozzá( liláspinkesvalami), először szürkének terveztem, aztán meglátom, és olyan unalmas volt, és valahogyan ez lett belőle . Előtte narancssárgának akart születni de a blog nemakarta .
Blog :
Veszem észre hogy megint régen jelentkeztem, de hát ez van.
tegnap elvittem Mollyt egy séára, és láttam benne hogy lelkesül, azért futottam is vele meg hopikáztunk az egyik régi kocsmának a díszkerítésén oda vissza:D Ahhoz képest hogy félórás sétának indult..:D
És  hogy mondjak egy nektek már unalmas témában egy újjat, molyval nekiálltunk a levegőben elkpásna, és már végre kezdem ugyérezni hogy haladunk is :D Még scak annyi, hogy ő előttem áll én pedig a szájába dobom a frisbeet, és kb 70%-ban elkapja :D ( tanácsért köszi ; Hunor-agar :)
A dobbantást kezdtem még el ezen kívül, amire ink nokomment ><
xoxo

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett a dizii. *-* Ügyes vagy. ;)
    és gratulálok a frisbeehez. majd hozz képet vagy videóót. *-* :DD♥

    VálaszTörlés
  2. Kösziiii *_*
    Amint már egy elfogadható szinten leszünk, hozok videót (: Képeket meg már holnap-holnapután megpróbálok ;P

    VálaszTörlés