Oldalak

2011. február 24., csütörtök

Magyarország..

Nem tudom megint, hogy honnan kezdjem a blogolást(:
kezdjük ott hogy felhőtlenül kezdődött a hetem, amikor iskolába menet meláttam egy ház elpőtt egy elpusztult kutyát :'( Na igen, könnybe lábadt szemmel állni a buszmegben-..- .. és nem ez a legbosszantóbb... amikor hazafele mentem, a kutya teteme két házzal odább volt téve... de de most komolyan, ezt csak úgy tudom elképzelni, hogy .. megy dolgozni az ember, észreveszi hogy egy halott kutya fekszik a háza előtt, és arréb teszi két méterre, hogy nehogy már ... -.-
A másik hogy még nem beszlltem erről, de van egy kutya akit láncon tartanak, és nincsen kutyaháza. és esős időben is a 10 cms sárban alszik. Nemtudom mit csináljak, szerintem a menhelyt hivom ki.. Gndolkoztam a rendőrségen... hmm igen; még anno láttam hogy bántalmazhtak egy kutyát, és éheztették, és én meg az akkori barátnőm naivan felhivtuk a rendőröket hogy majd ők jönnek és mindent helyre tesznek.. Hát a képünkbe röhögtek, hogy mit gondoltunk, nincsen jobb dolguk mitn kutyákat menteni, meg egyáltalán kit érdekel ? -.-
Magyarország, én igy szeretlek ! ! !

Blog: Hát leesett meginta hó, remélem ezek után már nem fog esni. nagyon fújt  ma a szél.. de kimentem egy frisbee erejéig molyval.. hát nem modnom hogy hú de pörgött, . levegőben alig kapta el. de hát fújt a szél meg minden. tegnap viszont dd-ztem vele , akkor nagyon pörgött *-*
Na ennyi fért bele, töri tételeket kell dolgoznom, etc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése