Oldalak

2011. február 17., csütörtök

Az élet apró örömei

megint kihagytam pár napot =S 
Azóta volam kint frisbeezni Mollyval az utcán ! ! ! ! Hát nem ment valami jól. Első 2-3 guritást visszahozta, utána már nagyon figyelmetlen volt =( de majd legközelebb hamarabb abbahagyom meg minden.
Tegnap agilityztem vele és nagyon klassz volt a csaajszi*-* Olyat csináltam hogy egyenesen 3 ugró aksi, aztán megkerültettem vele egy kis fenyőt, és vissza a 3 ugró. És olyan gyors volt . nagyoooon♥ Büszke vagyok ráá. ^^
Utána gyakoroltuk a Maradjot, és már nagyon messzire elmentem tőle, kb 3 háznyira:D utána meg készítettem egy gagyi agi-hintát és egy palánk véget( zóna) ... hát ebben is nagyot alkotott:D Van még mit javítani rajta, dehát ez volt a 2. zónás edzésünk és ahoz képest hihetetlen *-*
Ha pénteken nem lessz ilyen trutty időjárás, akkor csinálok videót :D
Elkezdtem szerkeszteni a honlaponkat vééégree *-*. Még nagyon gagyi, azt se tudom hogy pl hogyan töltsek fel hátteret/css-t/ fejlécet xD De már tudok csinálni menü pontot. lesz ami lessz, előbb utóbb készlesz(:
Ez megint ilyen nagyon húúúdeügyesbüszkevagyokráokos blog lett, d mindig feltud dobni Molly :D( majd máskor msá lessz:D)

2 megjegyzés:

  1. de ügyesek vagytook. *-* gyorsan haladtok. :DD
    és várom a videóót. már nagyoon. :DD
    am nagyon szép ez a kis dobi. *-*

    VálaszTörlés
  2. Köszii^^.
    Lassan de biztosan :Đ
    Aki az ölemben fekszik Angi, a másik egy másik szuka :D
    Majd hozok, vagy vasárnap( mivel honap is tuti iylen sár lesz) vagy amikor jó idő lessz, mert ma is majdnem elestem pedig csak dd-ztem Mollyval =/

    VálaszTörlés