Oldalak

2011. február 21., hétfő

Miért pont Molly ...?

Mert én vagyok a legszerencsétlenebb, legrosszabb gazdi azért-.- ...Molly kapott csoinot( jó nme én adtamneki, de ....:X) és az megakadhatott neki, . miutén lenyelte, fuldoklott, aztán helyrejött. utána hányt,és azóta scak öklendezik és a száját nyalja. nem iszik meg a közérzete is mintha roszabb lenne ( amúgy is egy halál nyugodt kutya de ..:) azóta sokkal bújósabb, az ölembe kéreckedik, máskor iylenkor mindg az ágyneműben alszik, mostmeg csak az ölemben akar lenni.
Beszéltem telefonon az orvossal, atmondta h szerinte tovább ment a csont, csak nézze a székletét, meg ha baj van hivjam. át remélem semi nem lessz :X
Bocsának a helyesirási hibákért, de most egyáltalán nem vagyok nyugodt, blogolós hangulatomban...:X =(

6 megjegyzés:

  1. Szurkolok, hogy semmi komoly ne legyen!
    Jobbulást Mollynak!

    VálaszTörlés
  2. Jajj szegényke! Gyógyuljon meg gyorsan! :)♥
    te meg nyugodj meg egyáltalán nem vagy rossz gazdi! ez bárkivel megeshet. biztos hamar rendbe jön! :)♥
    <33

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek ♥♥♥*-*

    Szofi jelenésed van msn-en (:

    Holnap irok majd róla, remélem énis, hogy rendbejön *-*

    VálaszTörlés
  4. okés várjuk. :)
    megpróbálok felmenni. :)♥

    VálaszTörlés
  5. Ne félj, biztos rendbe jön! Szofinak meg igaza van, nem vagy rossz gazdi, ilyen előfordulhat, akármennyire is próbálunk figyelni rájuk! Az ilyesmit sokszor nem lehet elkerülni.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm (:
    Szerencsére nem történt semmi. Igen sajnos =(

    Mégegyszer köszönöm mindenkinek a kedves szavakat.♥(:

    VálaszTörlés