Oldalak

2011. február 22., kedd

:* Jólvan

Molly ma délutánra teljesen jól lett, szerintem a szilánk megtalálta a helyes utat : DD
Azóta már semmi  baja sincsen, vitem sétálni és frsibeezni is.
Sétánál még mindig nehezen tudom behivni ha szimatol, viszont néhány helyen ugy elmentünk egy kerítés melett, amely mögött örjöngött a kutya,hogy Molly a fülét nem mozditotta *-*
És találkoztunk egy batárnagy mix fekete kutyával, és Moly nem nyugodott, én meg féltem mint álla. Ugatott meg minden, egy méterre volt tőlem, és tudom hogy nyugodtnak kellett volna lennem, és akkor is az járt az eszembe hogy nyuginyuginyugi de képtelenség volt :S Nem történt semmi gond, de ha igy folytatom, mollynak sose fog elmulni az agressziója =(
Frisbeeben alkotott nagyon, pörgött és hozta vissza *-* (:

Videót biztos nemhozok egy idejig., mert nem lehet megszerkeszteni, vagyis meglehet, de akkor olyan lassulgyorsul magátol lessz, mint az előzző frisbees videó =(

1 megjegyzés:

  1. jajj de jóó!! *-* látod? rendbe jött! :DD♥
    és milyen ügyes. *-*
    am tudom, h nehéz nyugodtnak maradni de próbálj meg. gondolj valami szépre mondjuk a nyárra. :DD egyszer nekem is volt, hogy kijött egy nagy fekete kutya Molly meg a feléig ért de összeszimatoltak aztán mentünk tovább. :)

    VálaszTörlés