Oldalak

2010. augusztus 27., péntek

Szlalom training videó és miegymás :)

Ma is gyakoroltam reggel mollyval. nemovlt semmi extra. Viszont rájöttem arra hogy Molly imádja az ugró akadályt. Amikor hivtam magamhoz midnig átugrotta, akkoris amikor nem kelett vlna. a Szlalom is ment rendese, amit délután megis örökitettem:) Játszótéren meint voltunk. ott készitettünk képeket. Vannak cuki Pitizős képek, meg a libikókás is.) És elkezdtem tanitani Mollynak a meghajlást. nagyon gyorsan talul. 2x kérel tőle ( ugyhogy kezem a hasa alatt). És megis csinálta, igaz 5x kérés után. Utána pedig a hempergés miat kértem tőle a fekszik-et, és meghajlást csinált. Olyan boldog voltam ♥ Imádom. Olyan gyorsan tanul. Jaa azt nemis mondtam (vagy igen?) hogy tegnap /ma megtanulta a pörög-et. ( A forog, scak ellentétes irányba). és a nyolcast is egy idegen lábai között (ezesetben bnömé). Ugy hogy mondtam neki hogy nyolcas meg mutatam is. Meg a szék lábai között. valami irtó cuki♥. Na szóval a videó. Nagyon rövid, scak kétszer vettem fel.



Képek:




























Libikóka.) xd Mégcsak itt tartunk. Ismerkedés, rajtamaradás, nézés ahogyan én libikókázok :D


























Az az okos tekintet♥♥♥




Új, Piros, kendős nyakörv. Olyan cuki benne:) Dőleg ha a hám nincsen rajta. Amugy hámon sétáltatom, a nyakörv csak disznek van rajta a sétáltatáskor, vagyha annyira beindulna hogy inkább nyakörvre kell tenni:) (Persze erre még nemvolt példa, s ne is legyen xD)











"Ti is látjátok azt a halat a patakban?" :D Hazafele menet, "hallesen" a hidon:D







Ma annyit gondolkodtam azon hogy milenne velem Molly nélkül. Kb abból álna az életem hogy déélig alvás. kaja, gép,tv kaja tv gép alvás. Igy meg nemis tuzdom. Molly gyökerestül megváltoztatta az életemet. Naponta akár többször is kimegyek a zöldbe. Sokat sétálok vele. Tanitom. és végülis ő vitt engem bele ugy igazán a kutyázásba. Már nemsi tudom elképzelni nélküle az életet , egyszerüen IMÁDOM♥♥ Amikor éjszaka arra kelek fel hogy ott szuszok a nyakamba, a reggeli arctisztitások, ebédénél kunyerálás. És persze a késődélutáni/esti séta nélkül nemlehet aludni:). Hihetetlen hogy enyire összenőttünk egymáshz, 10 hónap alatt. És hogy mennyi mindent értem el vele. Az előzző bejegyzésben amiket trükköket leirtam, jóformán semmi a többihez képest. A többhónapnyi szenvedés a szobatisztasággal, megjhozta gyümölcsét. Kutya macska barátság? Ez Mollynál 3 hónaposan elképzelhetetlen volt. Sokszor megkegette a macskát, és már leszoktattuk róla, de mais akad egy egy pilanat amikor látszik a szemében hogy alig tud ellenállni annak, hogy odamennyen és jól megugassa Tomicicc-t. Kiskorában moly idegen kutyákkal nagyon barátságtalan volt, de mára ezt a problémát is kiküszöböltük. Igaz, a mai napig is akadnak olyan kutyák, akik Molly szemében nem szimpatikusak, és nemis eröltetem, pláne a szukáról van szó. És arra is emlékszem a mai napig hogy sosem hitem volna el, hogy egyszerpóráz nélkül sétáltatom. Nem, Moly egyáltalán nem vlt szökős, a kapun se ment ki engedély nélkül. Viszont ha megpillantott egy macskát avgy akármit, akkor hő bokron-vizen-sáron keresztül őt üldözte. Minden eggyes kutyához oda akart( mivel póráz nélkül nem sétáltatam, mert pórázal is alig tudtam visszatartani, nemhoyg puszta szavakkal) menni, hogy jól szembeköpje azzal higy " Nocsak, kivan a keritésen kívül" vagy ilyesmi. Az első hetekben, a sétákon még a faleveleket is teli torokból ugatta. Ha igy belegondolok, rengeteg mindent elértem Mollyval, és itt nemcsak a trükkökre, parancszavakra gondolok, hanem pusztán a szocializálására(vagy hogykellirni), és a külvilághoz szoktatásra. Mivel Mollyt egy épitkezésröl hoztuk el, egyetlen hugátol és az anyátol, nemnagyon volt nevelve. Voltaképpen cska etették őket,de azért a munkásokkal találkozott, igy az e,ner annyira nemvolt idege neki. és igen, nemis tagadom, Molly egy szaporitótol van. Bár nemtudom beltenyésztésű-e, eddig ugynézki hogy nem. Szerintem semmi baja sincs attol, hogy nincsen birtokában törzskönyv vagy ilyesmi. Hoppá ugylátom nosztylgiáztam kicsit, nézzétek ezt el nekem:) D az előzzőek ugyis olyan kis soványka bejegyzések voltak. És ezt a bejegyzést vehetitek egykis bemutatkozásnak vagy nemis tudom:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a videó :) Ügyes a csajszi. Majd idővel gyorsabb lesz neki de ha kicsit tapsikálsz neki meg toporzékolsz az feltuningolhatja :)

    Sztori: maga a westie már nagyon beltenyésztett fajta, rengeteg problémával sajnos. Idegrendszer,egészség stb. Örülj neki, hogy Mollynak nincsenek ilyen gondjai és ne is legyenek. Agility edzőmnek is van egy westije, ő vitte bele a kutyázásba még ha előtte voltak is mindig kutyák a családban Mimi az első kutya akiért ő felelt. Vele kezdte el az agilityt és ő a csapat példaképe. Most már 9 éves de még mindig a toppon van eltekintve hogy az egész kutya tiszta seb az allergiától, már alig hall és alig lát a szürkehályogtól, diszpláziás is volt amivel müteni kellett ja és a legjobb légcső szükülete van ami azt jelenti, hogy nagy melegekben alig kap levegőt. Ez mind az évek alat fejlődött ki nála de mostanra mindegyikkel bajlódik és nincs rá gyógymód :( Reménykedünk, hogy még pár évig itt lesz velünk hiszen nem látni rajta a kort csak miután elmondják hány éves és mi baja van szegénynek. De hát nem egy kutya volt, hogy egyik pillanatról a másikra zuhant meg majd hagyta itt a családját. :(
    Jajj de elrizsáztam bocsesz csak hát megosztom a tapasztalatokat :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi biztatást, reméljük a legjobbakat.
    Hát a sztorival felkeltetted bennem a félelmeket:S . Csak remélni tudom hogy Mollynak semmi baja sincsen. Bár most csak egy éves mult, eddig matt egésségs :D Nagyon sajnálom, de a kitartóerő és az energia ugylátom még benne van :)

    VálaszTörlés