Oldalak

2010. augusztus 29., vasárnap

Pörgés

Ma délelött lementem Mollyval nagyihoz, akinek van egy szálkásszőrű tacskója. Ottvoltunk kb egy fél órát. Az elején Füli (találó néz:D Amugy a tacskót hivják igy) nemnagyon díjjazta hogy mégegy négylábúval kell megosztanija a birodalmát. Később annyira belelendültek a játékba hogy lefutottak vagy 20 kört, birkóztak. Utána nem birtak lihegni olyan fáradtak voltak. Molly kinyúlt a szokásos békalábas fekvésébe, Füli pedig a natúr fekvést választotta:) Délután lementem Mollyval a játszóra. Tökjó hogy Moly egy idegen hejen is megcsinál minden trükköt. És eggyüt libikókáztunk.  Ma nagyon cuki volt. Amikor Mónival lipiztam Molly elkezdett hisztizni. Erre mondom neki hogy hopp, és beugrott az ölembe. Ugyhogy 3an fojtattuk a lipizést:) Olyan cukkancs volt. A meghajlásal ugy állunk hogy érdekesen. Molly nem érti hogy meghajlás. Vagy na. Még mindig scak ugy megy ha a kezemet apocak aláteszem és mondom fekszik. Az érdekes az hogy utána pocakalattkéz nélkül is megcsinálja ugy hogy aztmondom hogy fekszik. De persze majd gyakoroljuk:) Holnap apa mondta hogy felveszülk a trükköjket, csak irjam fel hogy mimiután jön, nehogy amjd ott esek gondolkodóba. meg Femiékröl is csinálunk majd képeket( mert fiasok). Majd ide is beteszem nektek hogy mijenek is. Sajnos a gépen egyetlen kép sincsen róluk, mert ugye a szerelő ujratelepitete és nem mentett le semmit se (-.-"). Mindegy. Most Molly nagyon bepörgött, a szlalom, azthiszem most mindennél jobban ment ( Köszi Kriszti:)). Érdekes, hogy Molly mindig ugarni akar. Minden ugrást megcsinál jutalomfalatnékkül. És mkindig azt várja, mikor ejtem ki a szót hogy , "hopp". Ennek örülök persze. De amikor a nyolcast tanultuk a széknl, akkor ugye mutogatam neki, és Molly mindig átugrotta a kezemet x). Kicsit vicces volt. Imádom♥♥♥
Ui.: Ez a kép még kiskorában készült Mollyról. Hálát adok az istenne, hogy belefogtam a honlapkészitésbe, igy a volt honlapomra Mollyrol feltöltöttem néhány képet, és ezek szerencsére megmaradtak. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése