Oldalak

2010. augusztus 28., szombat

Kellene egy hely...

Ma majdnem egésznap gépeztem. mondjuk 50%ban Mollyztam :DRájöttem , hogy Mollyval nemtudok hol gyakorolni. Nincsen egy rét vagy egy legelő vagy egy akármi a közelemben. Ahhoz képest hogy "falun" (kisvárosban) lakok, ez elég gáz :/De majd holnap elmegyek egy nagy sétára Mollyval. és keresek:) Onann jutott eszembe hogy ezt néztem, és Tommy csatornájában amdnem minden videót. Ügyes az a kutya :)Szoval nekem rendelkezésemre áll egy kert, egy focipálya és egy lovas pálya. A kert azért nemjó mert kicsi, és nemjó ott gyakorolni. A focipályas azért, mert egész nap vannak ott, ésmégha tudnák is ott gyakorolni, ugy akkorsem tudok hogy a mellettem lévő pályán meccs fojik. A Lovaspályán nagy a fű és a por. Molly egyszer hemperget ott, de fürdés lett a vége.ja meg a játszótér. De nekem egy nagy rét kell. A játszón is vannak kisgyerekek, és Mollyt mindig zaklatják a simikkel ( na nemmintha zavarná). Aztán holnap után suli. Csak az én gimim ijen nyomorék hogy hétfőn kezdi a sulit? Utálom a szeptember elejét. Nehéz belerázódni a hétköznapi életbe. Utána már hozzálehet szokni. csak a regeli gyakorlást is elkell hagynunk:( Remélem sikerül találni egy ideális csendes helyet, ahova legalább kétnaponta kitudok járni. Addog megteszi nekem a kert és a játszótér. a Lovaspályán jó Dobálni Mollynak a labdát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése