Oldalak

2010. augusztus 26., csütörtök

Gyakorlás

Azt vettem észre Mollyn, hogy reggelente sokkal jobba fog az agya mint este igy most rászoktunk a reggeli gyakorlásokra. Nagyonbevolt ,ostis pörögve, igy scak az a baj hogy néha nem koncentrál éscsak a kaját figyeli, és az ül is alig megy. Felsorolom nektek hogy miket tud Molly, hogy tisztában legyetek vele :)
Ül 
Fekszik 
Marad  
Ide  
Piti  
Pacsi  
Kukucs  
Hempereg  
Forog (Balra)   
Pörög (jobra)   
Körbe   ( körülöttem megy körbe)   
Léc -
Láb -
Kéz -
Karika -
Térd - átugrása
Lábszlalom
Szlalom
Nyolcas  (Lábam között)
Tolat
'Puff' -Döglöttkutya
Ereszd
Hozd vissza

Amiket most tanulunk: Kúszás, Nyolcas két tárgy között. Ezekutánmajd a pakold el a játékod, és a frizbizést akarom tanitani neki x) Szóval ma Mollynak a szlalomis tök ügyin ment. És a szék lábai között is már megy neki. Büszke vagyok rá. A Játszótérre mentem ma is vele. Most a libikókázást nem gyakoroltuk x). De dobáltam labdát neki meg ottis gyakoroltam vele.:) Kisokos molly*-*.Elis felejtettem mondani, vettem Mollynak egy piros nyakörvet. Kép nem készölt róla, mert semejik képen enm látszik. Most csak a tegnapirol hozok még képet, mertma nemis fotóztam:/ És sjanálomhogycsak most irok de nemrég értünk haza .




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése